PDA

View Full Version: Løst Ingen Input-Fil Angivet



schan
20-02-14, 20:46
Hej,

Jeg får denne besked hver gang jeg forsøger at få vist et forum. Jeg brugte .htaccess, der fulgte med installationsprogrammet instruktioner. Jeg bruger vBulletin avancerede venlige url. Jeg kan sende dig en kopi af min .htaccess hvis du kan lide. Nogen ideer hvorfor routing ikke arbejde? Når jeg deaktivere din, alt virker fint. Når jeg bruger engelsk, alt virker fint.

Tak,
-Schan

Marcin Kalak
21-02-14, 13:10
Bedes du sende mig et link til en side, hvor der er problemet.

schan
24-02-14, 23:57
Dette er på et test site, og det er beskyttet via .htaccess-fil. Lad mig lave en midlertidig konto for dig. Kan jeg PM det til dig?

schan
25-02-14, 00:20
Hej Marcin,

Her er lidt mere info om, at jeg fandt ud af det. Jeg kan se tråde og indlæg, når jeg sætter "Venlige url ' er" til grundlæggende. Hvis den er indstillet til avancerede, det gør ikke arbejde. Kan du forklare hvorfor? Også, efter jeg skifte sprog fra min profil, det omdirigerer mig, men sproget ændrer ikke på, fordi sproget kode i url ' en er der stadig. Jeg troede dit funktioner, der vil tage sig af dette. Er det en fejl, eller er jeg nødt til at tage sig af det selv?

Tak,
-Schan

schan
26-02-14, 10:23
Hej,

Bare kontrollere at se, om der er en opdatering.

Tak,
Schan

Marcin Kalak
26-02-14, 12:16
Jeg kan ikke logge ind. Har du sendt mig de korrekte data?

schan
27-02-14, 03:32
Alt er i orden nu. Du er ikke længere nødt til at foretage fejlfinding af problemet. Tak.

Marcin Kalak
27-02-14, 10:46
Jeg er glad for, at du har løst problemet.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1