PDA

View Full Version: Løst php advarsel på alle sider



tavenger5
19-02-14, 19:38
At få dette på alle mine sider. Kører den seneste version.

Advarsel: Invalid argument leveres til foreach() i /home/site/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php på linje 734

Marcin Kalak
21-02-14, 13:57
Giv mig et link til spørgsmålet. Send mig en PM oplysninger om adgang til Admin CP og FTP. Jeg vil undersøge, hvad der foregår der :)

Marcin Kalak
24-02-14, 13:23
Jeg har ikke adgang til FTP.

Marcin Kalak
25-02-14, 13:15
Quick fix til dette problem:

Åbn filen includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
Find:

if($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_alternate_tag'])
Udskift det til:

if($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_alternate_tag'] && !$vbulletin->userinfo['userid'])

Denne hurtige fix vil blive tilføjet i næste udgave.

tavenger5
28-02-14, 17:42
tak, det virkede.

tavenger5
30-07-14, 20:30
Jeg har opdateret til den nyeste version af din. Jeg var nødt til at re-anvende denne fix, men det kan nu ses på samtlige sider, uanset hvad.

Marcin Kalak
31-07-14, 11:37
Jeg kan ikke se problemet på din hjemmeside.
Den seneste version er din 4.7.2. Din version er 4.7.1. Har du gjort en nedjustering?

tavenger5
01-08-14, 21:21
Ja, jeg nedgraderes efter jeg så dette, men det ser ud som om det der sker i 4.7.1 så godt. Det er kun sker når der ikke er nogen oversættelse tjenesteydere er tilgængelige (Google er markeret som tilgængelig i mit tilfælde, men jeg har ikke en API-nøgle, der er indtastet for dem). Når dette sker tråde er heller IKKE blive oversat.

Marcin Kalak
04-08-14, 11:56
Hvis du ikke har en nøgle til Google så burde det automatisk blive deaktiveret. Du manuelt deaktiverer Google i AdminCP->din->Oversættelse af Tilgængelighed. Lad mig vide, hvis Google tænder automatisk i AdminCP->din->Oversættelse af Tilgængelighed.
Lad mig vide, hvis dette løser problemer.

tavenger5
04-08-14, 23:08
Hvis du ikke har en nøgle til Google så burde det automatisk blive deaktiveret. Du manuelt deaktiverer Google i AdminCP->din->Oversættelse af Tilgængelighed. Lad mig vide, hvis Google tænder automatisk i AdminCP->din->Oversættelse af Tilgængelighed.
Lad mig vide, hvis dette løser problemer.

Faktisk, det ser ud til, at jeg var forkert. Selvom Google er nu opholder sig ud efter at sætte den manuelt, fejlen stadig vises. Men det gør ikke vises hele tiden. Jeg kan ikke finde et mønster. Naturligvis går det væk, når "Tilføj alternative tag" er slukket.

Marcin Kalak
05-08-14, 12:11
Jeg kan ikke se problemet. Jeg kan ikke genskabe problemet, hvis jeg ikke ved, hvornår det opstår.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual community supported by vBET Translator 4.10.1