PDA

View Full Version: Løst et nyt emne "" on-off egenskaber[/langtitle]



CwZpacK
22-02-13, 15:32
Hej,

Min forum link er et problem. åbne og lukke funktionen er meget godt klaret. medlemmer åbnes automatisk, efter at vælge sprog. Er det muligt at lukke den "[/langtitle]"

vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php = jeg prøvede en smule, men ikke lukket

Så eksempel link:
www.trteam.net/296456-langtitle-en-deneme-ureme-tureme-langtitle.html

Marcin Kalak
23-02-13, 10:43
Langtitle bør være på forum bruges til at oversætte titel.
Langtitle bør fjernes fra kæderne ved vBSEO eller friendly_url.
At jeg kan se du har vBSEO, at du har et godt integreret vBET med vBSEO.
Denne integrering er beskrevet i den manuelle integration vBET med vBSEO, som kan findes i vBET/do-not-upload/readme.html. Du skal gøre alle trin, der beskrives i installationsvejledningen i vBSEO Integration afsnit før indstilling .htaccess
De vigtigste er derfor ændringer i filerne functions_vbseo_createurl.php og functions_vbseo_url.php

CwZpacK
23-02-13, 12:16
Langtitle bør være på forum bruges til at oversætte titel.
Langtitle bør fjernes fra kæderne ved vBSEO eller friendly_url.
At jeg kan se du har vBSEO, at du har et godt integreret vBET med vBSEO.
Denne integrering er beskrevet i den manuelle integration vBET med vBSEO, som kan findes i vBET/do-not-upload/readme.html. Du skal gøre alle trin, der beskrives i installationsvejledningen i vBSEO Integration afsnit før indstilling .htaccess
De vigtigste er derfor ændringer i filerne functions_vbseo_createurl.php og functions_vbseo_url.php
Jeg gjorde det, men jeg kan ikke. Er et problem i forummet. Luk option er meget godt, selv om, så

Marcin Kalak
23-02-13, 16:51
Ønsker du ikke at tilføje langtitle til titler?

CwZpacK
26-02-13, 01:41
Ønsker du ikke at tilføje langtitle til titler?
Ja, jeg ønsker lukket denne egenskaber.

Marcin Kalak
26-02-13, 22:14
Indsæt et nyt link til eksempel på problem - linket ovenfor virker ikke.
Venligst PM mig adgang til detaljer til Admin CP og FTP. Jeg vil undersøge, hvad der foregår der.

Marcin Kalak
08-03-13, 13:45
Intet svar - betragtede spørgsmålet er væk. Hvis ikke Skriv venligst her.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1