PDA

View Full Version: Løst VBET ikke arbejder på Forum eller Todays stillinger & amp problem & .htaccess



BristarUK
18-01-13, 13:52
Jeg har lige installeret VBET på mit forum direxplorers.com (slået fra) har jeg flittigt fulgt alle instruktionerne herunder for VBseo men jeg kan ikke få softwaren til at fungere korrekt

for det første:

Når du skifter sprog for første gang, foretages ingen oversættelse. af undersøgelsen fremgår det, at & amp er indsat i URL-adressen i stedet for en & eller? og så ingen oversættelse er lavet. Jeg fulgte forslagene i denne tråd, men det fungerede ikke korrekt og brød andre ting.

vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-bug-Reporting/1416-not-Able-Change-Language-forum-Thread.html

Jeg har præcis samme problem som personen, der i denne tråd.

Det andet spørgsmål, jeg har stødt på er, at .htaccess vejledningen er en smule vage, hvilket gør det meget svært at følge. De siger:

LIGE før alle regler til vbseo.php sætte kun én af disse to typer regler:

Men betyder det så?


# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums)
#RewriteBase /
RewriteRule ^(sitemap.*\.(xml\.gz|txt))$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} (admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.*)$ $1 [L]
HERE?
RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbseourl=
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !chat or HERE?
RewriteRule ^(.*\.php)$ vbseo.php?vbseourl=$1&%{QUERY_STRING} [L]

RewriteRule ^$ vbseo.php?vbseourl=index.php [L]
RewriteRule ^(archive/.*)$ vbseo.php?vbseourl=$1&%{QUERY_STRING} [L]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php?vbseourl=$1&%{QUERY_STRING} [L]

<Files 403.shtml>
order allow,deny
allow from all
</Files>

Efter at have tilbragt 6 timer på dette så vidt jeg mig ikke finde det den lettest at integrere for at sige mildt. Enhver rådgivning ville være meget meget velkommen!

PS hvor er du formodes at bogføre i et supportforum Hvis du ikke kan bogføre en URL-adresse, indtil du har 15 stillinger?

Marcin Kalak
19-01-13, 12:51
Jeg er ked af du skulle vente på et svar.
Så reglerne er inkluderet som standard. Du har ændringer .htaccess, så foretager backup og teste den. Vi er glade for at hjælpe dig.


# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums)
#RewriteBase /

RewriteEngine On

RewriteRule ^(sitemap.*\.(xml\.gz|txt))$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} (admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.*)$ $1 [L]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbseourl=
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !chat
RewriteRule ^(.*\.php)$ vbseo.php?vbseourl=$1&%{QUERY_STRING} [L]

RewriteRule ^$ vbseo.php?vbseourl=index.php [L]
RewriteRule ^(archive/.*)$ vbseo.php?vbseourl=$1&%{QUERY_STRING} [L]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php?vbseourl=$1&%{QUERY_STRING} [L]

<Files 403.shtml>
order allow,deny
allow from all
</Files>

Venligst, konfigurere du først vBET og vBSEO korrekt. Hvis første problemet fortsætter, skal oprette du et nyt emne.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1