PDA

View Full Version: Løst Manuel oversættelse virker ikke



AmnoN
01-08-12, 19:59
1. Hvorfor er intetsteds ser på, hvordan den manuelle oversættelse skridtetJeg tilbragte 2 timer tid til at forstå, hvordan dette bør fungerer. 2. Rediger knappen vises kun i browser-FireFox 3. Når du forsøger at ændre den automatiske oversættelse får jeg en fejl.Noget går wrongNadeûs′ på hurtige reaktion, da jeg købte produktet kun fra den manuelle oversættelse funktion.

vBET
02-08-12, 10:04
Svare på dine spørgsmål:
A. manuelle oversættelse er stadig i BETA-version. Lige nu tager vi feedback fra vores brugere hvad at forbedre/ændre/tilføje. Vi tilføjer hele artikel om, hvordan du gør det arbejde, når det bliver i sidste fase.
To. Angiv venligst i hvilke browsere kan du ikke se Rediger knappen.
Tre. Vær én tråd til ét problem. Her var første spørgsmål om Rediger-knap, så i denne tråd vil vi evaluere Rediger knappen problem. For fejl problem venligst åbne ny tråd og beskrive der netop hvilke fejl vil du se, og hvordan til at reproducere det.

Vi vil være glad for at kunne løse alle problemer i vores nye funktionalitet :) Bemærk igen, det er stadig i betaversion.

AmnoN
02-08-12, 17:37
I disse browsere knappen Rediger jeg kan ikke se
MACOS 10.7.3:
Safari 5
Chrome
OS x 10,8:
Safari 6
Windows 7:
IE 9

Jeg kan se knappen i:
MACOS 10.7.3:
FireFox

vBET
05-08-12, 21:58
Jeg kontrolleret IE 9 under Windows 7 og jeg kan se, redigere knap. Jeg har ingen adgang til MAC OS - Kontroller, at du har Java Script aktiveret.
Venligst PM mig adgang til detaljer til Admin CP og FTP-jeg vil kontrollere det under IE 9 på dit forum.

vBET
14-08-12, 17:59
Intet svar - betragtede spørgsmålet er væk. Hvis ikke Skriv venligst her. Også først se venligst denne quick fix til lignende problem: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/3148-vbet-manual-translation-minor-issue-2.html#post12668

AmnoN
18-08-12, 17:57
Også først se venligst denne quick fix til lignende problem: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/3148-vbet-manual-translation-minor-issue-2.html#post12668

Rettelsen løse problemet med knap.

Marcin Kalak
19-08-12, 11:10
Tak for bekræftelse. Jeg er glad for, at problemet er blevet løst.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1