PDA

View Full Version: Løst Hvordan at gøre databasen cache, aldrig slettet/renses, så ingen behovet skal oversættes igen?



basketmen
18-07-12, 21:13
Fortsatte fra denne tråd (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/2698-how-saving-frugal-money-using-paid-google-v2-api-please-share-your-tips-tricks.html#post11471)





Hvordan laver database cache, aldrig slettet / renset, ikke så skal oversættes igen?

Jeg bruger gratis microsoft azure og Apertium ligesom næsten alle af os bruger




Jeg angivet allerede under indstillinger i citerede, men ligner databasen cache engang stadig at få slettet/rengøres,

For eksempel min forum standardsproget er engelsk, og oversat sprog side er spansk,
Siden i spansk i dag, ligesom forum hjem, oversættes godt, men få dage igen, en del af dem ligesom hver forum titel og beskrivelse, udviser stadig i engelsk igen,
så jeg gætte databasen cachen før får slettet/rengøres




admincp - > vBET Cache - > Database Cache - > Cache til Live TTL (Time) - > angive 0



admincp - > vBET Cache - > Database Cache - > Cache rengøring detaljer - > ikke tjekket alle sprog, alle ukontrolleret


admincp - > vBET Cache - > Database Cache - > Cache clearing strategi - > angive deaktiveret (en tekst forkert skrevet der for at være Dissabled, men måske dens ikke vigtigt)







venligst hjælpe ovenfor indstillinger allerede korrekt at gøre databasen cache, aldrig slettet/rengøres, så ingen behovet skal oversættes igen, eller hvis der findes en anden indstillinger

vBET
18-07-12, 21:42
Hej.

Du konfigurationen er korrekt - når det er indstillet som denne derefter databasen cachen ikke er renset. Også er det nok til at indstille kun én af disse parametre til nævnte værdier.
Hvis du ikke er sikker på, at venligst blot afkrydsningsfeltet rengøring logger Admin CP - > planlagte opgaver - > logfilen for planlagte opgaver. Hvis rengøring er aktiv, vil du se logfiler med titlen som "vB Enterprise Translator (tabel Cache Cleaner)", med beskrivelse af, hvor mange poster blev renset.

Også kontrol på nogle gamle tråd hvor var ingen ændringer på det seneste også ikke er oversat betyder forum titler. Hvis de er ikke og resten af indholdet er, derefter venligst send URL-adresse til tråd og PM adgang detaljer til FTP og Admin CP - vil vi kontrollere det på din side. Hvis der er alt oversat, men på andre sider ikke-, at Kontroller du er logget på (måske du søger på indholdet gæst cachen). Hvis ja derefter indstille til 0 parameter Admin CP - > vBET Cache - > Database Cache - > Stop leder efter x fiaskoer. Hvis derefter stadig er det ikke ok og derefter også PM adgang detaljer.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1