PDA

View Full Version: Frie med begrænset funktionalitet eller prøveversion?



ItsDrew
11-05-12, 21:20
Inden jeg købe, er vi nødt til at sikre dette vil fungerer bag min selskaber Firewall. Vi blokere mange oversættelse værktøjer, fordi brugere kan bruge disse værktøjer til at komme til websteder, der normalt er blokeret.

Er der en version, der har begrænset funktionalitet, eller havde en prøveperiode, der jeg kan teste i min QA miljø? Hvis det fungerer, vil jeg presse det til min produktionsmiljø.

Et andet spørgsmål, jeg behøver en licens til min QA miljø hvis jeg kører det i produktion samt?

Thanks

Drew

vBET
13-05-12, 12:18
Vi havde gratis version, da oversættelse i Google og Microsoft var frie. Efter de gjort det betalt stoppede vi støtte gratis version siden betalte tjenester behov optimering, som vi har i betalt version.

Bemærk, at vBET kræver din server skal have adgang til ekstern oversættelse udbydere (Microsoft og/eller Google og Apertium). Alle oversættelserne er foretaget af HTTP, så din sikkerhedskonfiguration simpelthen skal give mulighed for udgående HTTP-anmodninger:)

vBET licens er pr. installation. Hvis du har brug at installere det på forskellige fora skal du forskellige licenser. Én pr. hver forum, du kører. Hvis du har test miljø, som ikke er tilgængelig for udenforstående kan derefter efter informere os du installere vBET på dit testmiljø. Du skal naturligvis have licens først.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1