PDA

View Full Version: Løst Tom stillinger



DirtRider
09-04-12, 09:41
Jeg synes, når jeg har ingen tilgængelige jeg få en tom post fra medlem ved hjælp af det oversættelse udbydere. Dette er, når jeg har "Vis Oprindelig tekst til brugeren" sæt til Vis ikke: forvirret:

r.dziadusz
10-04-12, 22:41
Jeg vil kontrollere det på. Også venligst fortælle mig hvis "Vis Oprindelig tekst til brugeren" sæt på vil de tomme stillinger vises?
Også Bemærk venligst at det kan være coused men forkert udbyder hemmelighed/id/api key

DirtRider
11-04-12, 05:37
Godt hvis jeg har Vis oprindelige tekst for bruger indstillet til på derefter ja det vil vise den oprindelige tekst. Det er derefter får du en post i en tråd, der ikke er på engelsk, og det bliver ignoreret. Tasterne API synes at arbejde, når de oversættelse providere er tilgængelige.

DirtRider
11-04-12, 07:11
OK rolig om det mere med de igangværende problemer, jeg har med denne ændring, jeg nu har slettet det, hvad en var penge dette viste sig for at være dette

vBET
11-04-12, 15:22
Som du fik svar i denne meget tråd - er vores personale kontrol spørgsmålet.

r.dziadusz
11-04-12, 15:47
Jeg ikke kan reproducere problemet på min test forum. Du kunne venligst Vis mig URL-adresse med eksempel på, hvor der er "tomme" Bogfør, og hvis adgang du har send mig er stadig workig jeg ville kontrollere det sted

DirtRider
11-04-12, 18:54
Beklager jeg ikke som jeg har fjernet denne mod fra mit websted nu som det gav os alt for mange spørgsmål.

1. Tom post når oversættelsesudbyder ikke var tilgængelig (indstilling ikke vise oprindelige tekst)
2. Post i andre sprog udover standard når oversættelsesudbyder ikke var tilgængelig (indstillinger viser oprindelige tekst) Dette forårsagede forvirring som de engelske medlemmer ikke kunne forstå post og ville ignorere dem.
3. Forum aftagende højre ned når oversættelsesudbyder ikke var tilgængelige, klagede forum medlemmer, at det ikke var acceptabelt disse langsom hastigheder.

r.dziadusz
12-04-12, 17:14
Som jeg sagde, jeg ikke kan reproducere problemet, så hvis du ikke har installeret vBET og derfor du kan ikke vise mig denne fejl i "aktion" er det umuligt for mig at kontrollere, hvad der gik galt.
Tillad mig at tjekke det i din ftp.

m_jankowski
19-06-12, 21:23
Intet svar, så jeg er nødt til at lukke denne tråd. Hvis du har flere spørgsmål vedrørende denne tråd vil jeg åbne den anden måde venligst skrive ny.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vB Enterprise Translator 4.10.1