PDA

View Full Version: Google API til hvilken pris



DirtRider
26-03-12, 05:12
Jeg har netop installeret dette produkt og ser, at Google er en betalt tjeneste. Jeg ser også dette er, hvad de citerer som værende omkostningerne.


Brugsgebyrer:

Oversættelse:
$20 pr. 1 M tegn i teksten, hvor afgifterne er justeret i forhold til antallet af tegn faktisk leveres.
Sprogidentifikation:
$20 pr. 1 M tegn i teksten, hvor afgifterne er justeret i forhold til antallet af tegn faktisk leveres.



Det er jeg har ingen idé om, hvad dette kan køre ind pr. måned så hvis nogen kunne give mig en idé om hvad de betaler pr. måned det ville være værdsat. Jeg ved, at dette også ville blive afhængige af trafik til dit websted og vil variere fra websted til websted men jeg virkelig brug for nogle type benchmark for dette: forvirret: hvis muligt måske du ville også angive hvilken type trafik til dit websted har eller kun bogføre et hyperlink til dit websted og jeg vil forsøge og sammenligne det med min forum

DirtRider
11-04-12, 05:39
Jeg stadig forsøger at finde nogle svar på denne ene: forvirret:

DirtRider
11-04-12, 10:43
Ikke at bekymre dig om dette, som jeg har fjernet denne mod fra mit websted

vBET
11-04-12, 15:45
Det forekommer, at vores brugere ikke ønsker at dele om deres udgifter til oversættelse. Som du skrev i første indlæg Google klart beskriver omkostninger. Også Microsoft giver dig gratis oversættelse (med månedlige grænser men frie) og vi er lige ved at frigive nye version, hvilket vil give mulighed for manuel oversættelser:)

DirtRider
11-04-12, 18:56
Ja de gør, men det giver os ikke nogen idé om hvad dette kan komme til slutningen af en måned

r.dziadusz
12-04-12, 17:24
Hvis du indstiller dine grænser, vil oversættelsen API ikke gøre eventuelle over-quoted oversættelser. Den fungerer som det er nu i frie Microsoft oversættelse API, hvis du bruger alle 2 M tegn API stopper lige oversætte

wowglider.de
18-04-12, 17:13
Hej, mit forum har omkring 175,000 stillinger og 25.000 tråde, jeg oversætte i engelsk og fransk. Den første dag brugt ca. 1,5 millioner, næsten $20. Hvis der er interesse kan jeg fortsætte denne her ja senere.

r.dziadusz
18-04-12, 21:04
Hi
Venligst er ikke at vBET cachelagring data, så efter nogle dage din beløb af oversættelse anmodning schould falde. Også gratis Microsoft ved azure tillade du oversætte 2 m tegn til fri:)

wowglider.de
20-04-12, 02:48
Jeg ved. Jeg klager men ikke overhovedet.

wowglider.de
28-04-12, 14:52
Oversætte API: oversættelse
Tegnoptælling
Daglige kontingent: 2 M
28-dages total: 21,03 m
Oversætte APICharacters19.82 M396.30 USD

vBET
05-05-12, 15:36
Vi har ingen indflydelse på Google priser. Bemærk, at du også kan bruge Microsoft - fri 2 M tegn pr. måned. Og Apertium - helt gratis. Også i næste udgave vil vBET støtte manuelle oversættelse:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vB Enterprise Translator 4.10.1