PDA

View Full Version: Løst Validering



Michael
06-01-10, 23:40
Hvornår vil flagene validere? Theres ting som <center> og alle mulige derinde, der kunne gøres anderledes. Jeg har deaktiveret vbet indtil valideringsfejl er blevet rettet.

Theres slut tags for <tr> hvilke don? T lukke og de former ende tag udelades også. Jeg har fast et par fejl, mig selv, men jeg kan ikke løse resten med at det er inden for php. Vær du kan få det til at validere så hurtigt som muligt, så jeg kan aktivere den igen.

Validering er meget vigtigt for nogle og også for SEO.

Tak!

vBET
07-01-10, 17:17
Overvej det gjort:)

Vi stadig ikke har udgivelsesdato for vBET 3.3.0, så hvis de valideringsfejl er uskadelige (og er) måske du kan vente med MOD aktiveret.
Fortæl os, hvilke dele du ikke har håndteret endnu - vi vil give dig hurtige løsninger for nu:)

Michael
07-01-10, 17:49
Jeg vil igen gøre det muligt og få dem sendt op:)

Michael
08-01-10, 18:08
Forhør dig her:

[Ugyldig] Markup Validering af http://www.teenforumz.com/ - W3C Markup Validator

vBET
09-01-10, 21:42
Håber det vil være OK, hvis vi ser det nærmere efter weekend:)

Michael
10-01-10, 12:38
Intet problem, så længe det er fixable: D

vBET
11-01-10, 20:52
Fordi SE skiftede planer og vBET 3.3.0 vil blive frigivet i denne uge - vi vil bare inkludere rettelser i vBET 3.3.0:) Hvis du ønsker at bemærke os bestemt sted for at korrigere er du velkommen:)

Vi vil undersøge registrerer side og vigtigste side (anden kode genererer flag tabel der).

vBET
14-01-10, 14:58
Rettet - vil indgå i vBET 3.3.0:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1