PDA

View Full Version: Løst vBET bør ikke være forbundet med denne fora server!



Simon Lloyd
03-02-12, 08:01
Hej, over de sidste 24 timer min storage legalitet ballooned ude af kontrol, og det var ned til én ting!, en fejllog havde fyldt med disse
PHP advarsel: strpos() [< en href="/forum/da/function.strpos" > function.strpos </a>]: forskydning ikke indeholdt i streng i /home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions.php på linje 398 jeg havde mange mange tusinder af dem (25 GB i alt!) og det ser ud til at dette skyldtes alle ikke er i stand til at kontakte Vbet's server!

Dette var ikke opmærksom når indkøb, vores server behov for at kunne kontakte din på alle tidspunkter!, din server ned og så var den software (modificatio), at jeg har købt fra dig, er der et reelt behov for at have vBET være konstant i kontakten med din server?

r.dziadusz
03-02-12, 17:42
Jeg vil forsøge at kontrollere min test forum. Også kan du venligst beskrive mig step by step hvad du ville gjorde før fejlen optrådte?

Simon Lloyd
03-02-12, 17:50
Enkel, disse fejl opført i min fejl log hele tiden dit websted blev ned i går, når dit websted kom tilbage op fejlene stoppet eller aftog, jeg nu har kun tusinder af dem i dag (17 mb)
[03-Feb-2012 13: 20: 48] PHP advarsel: strpos() [< en href="/forum/da/function.strpos" > function.strpos </a>]: forskydning ikke indeholdt i streng i /home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions.php på linje 398, er forummet opererer normalt ingen spørgsmål eller fejl undtagen dem udfylde min fejllog.

Altså ingen trin til at genskabe det!

r.dziadusz
05-02-12, 19:51
vBET ikke kræver forbindelse med vores server at gøre oversættelse osv. Det er derfor umuligt at vores sever crash påvirker dit forum. Hvad der er muligt er, at vores vBET server og din server lider meget samme problem. Vores server var nede i mere end dag, din gav du en masse logs fejl. Ret nu det er vanskeligt at gætte på, hvad det har forårsaget, og, vigtigere, at forudsige det - vi kender ikke hvilke udbydere af intern serverfejl kan vises dette

Eksisterer denne log stadig? Hvis ja, jeg kan angive nogle logfiler og kontrollerer, hvad der foregår.

Simon Lloyd
05-02-12, 20:11
Du har adgang til forum rod, log udgange (jeg Ryd det dagligt!) og højre har nu over 2 GB poster alle fra vBET, du kan slette filen, oprette en ny tom og derefter holde kontrollere tilbage for fejl som 2 GB ikke åbnes i server, og du har problemer med at åbne det på din PC.

EDIT: Jeg må sige, at min server ikke har været ned i måneder (der var nogle 500 fejl, men de blev momentary og jeg lod dem når du ændrer en af min egen plugins).

fejllog kan findes på /public_html/forumz/error_log

r.dziadusz
06-02-12, 23:30
I øjeblikket skjule jeg denne advarsel for ikke at crash/papirkurven dit forum. Lige nu jeg kontrollere, hvorfor det vises. Også ikke kan jeg genoprette denne fejl
Jeg har ændret denne linje

$closePosition = strpos($outputPart, '>',$openPosition + 1);
I denne linje:

$closePosition = @strpos($outputPart, '>',$openPosition + 1);

Simon Lloyd
12-02-12, 08:02
Hej, nogen yderligere med problemet eller hvorfor det blev rapporteret problemet?

r.dziadusz
12-02-12, 23:43
Sandsynligvis, når den er i en af udbydere har nogle interne fejl (denne en som også styrtede ned vores server) oprette, nogle mærkelige tranlation outup som startede endeløs løkke - at ville forklare hvorfor i ikke påvirker på din server - som de sagde forum fungerede fint. Jeg gennemse igen fejllogfilen er fri for denne advarsel- eller du bare errased det?

Simon Lloyd
13-02-12, 18:49
Jeg har ikke redigere fejlloggen på alle, selv de fejl, som jeg har oprettet jeg forlod der, så gøre du tror, at denne fejl er fast eller er det bare skjult af den fil ændringer?

Og ja Forummet fungerer fint, jeg betale ikke for for megen google oversættelse blot 100.000 tegn pr. dag, så megen oversættelser er venstre venter på at blive oversat.

r.dziadusz
16-02-12, 19:25
Jeg tror, at fejlen er rettet, otherways fejllog bør har andre advarsler fra den selvsamme løkke, hvis noget vises igen kontakt os

Simon Lloyd
20-02-12, 20:35
Ikke er OK at spørgsmålet ikke vist, men, og sandsynligvis relateret, jeg får mysql fejl for appertium, jeg vil holde øje med det og åbne en anden tråd, hvis nødvendigt, men du kan markere dette løst som ikke har der været nogen yderligere fejl.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations