PDA

View Full Version: Løst Efter opgradering til VBET354--arbejder oversættelser ikke længere



Noob
18-01-12, 16:16
Jeg har netop opgraderet fra 353 til 354, og alt gik godt. Efter opgradering kan se jeg nu, oversættelser arbejder ikke længere, og i provideren tilgængelighed, de er alle er angivet til "No".
Tidligere havde jeg Google v2, Microsoft og Apertium arbejder med korrekte API nøgler.

Jeg bemærker også vBet vigtigste indstillinger, en fejl:

Error:
Destination of your forum has to start with "/"

Min forum er angivet i domænet rod (forum.domain.com) med ingen directory.
Hvis forsøger jeg simpelthen sætte en "/" i boksen, siger det derefter:

Error:
Destination of your forum could not end with "/"

Ikke sikker på, hvis denne er relateret til oversættelserne ikke fungerer?

r.dziadusz
18-01-12, 17:32
Hi


Min forum er angivet i domænet rod (forum.domain.com) med ingen directory.
Hvis forsøger jeg simpelthen sætte en "/" i boksen, siger det derefter:
Ikke sætte "/" bare lade den være tom

Det er blot en advarsel, indstilling gemmes selv med denne meddelelse, også her er en hurtig rettelsen til denne fejl: rettelse (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-bug-reporting/2743-4-4-6-bug.html#post11562)

Om din første problem, at se "Deaktiver" API er, når du har midlertidige nået dine grænser, det kontrolleres i hvert 10 minut, Kør test for google api v2 og Microsoft (hvor man bruger du: "gamle én" eller Microsoft ved Azure) sandsynligvis er dette ikke en fejl, men jeg vil gerne hjælpe dig med at finde ud af, hvad der er galt

Noob
18-01-12, 21:26
Jeg bruger gamle... Lad mig prøve Azure oversættelsestjenester... er snart tilbage.

Tak!

vBET
23-06-12, 21:17
Så hvordan er det? eksisterer problemet stadig?

vBET
07-07-12, 14:47
Intet svar - betragtede spørgsmålet er væk. Hvis ikke skal du skrive i denne tråd :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1