PDA

View Full Version: Løst Jeg appellerer til Google Oversæt, men har brug for hjælp fra vBET første



brubros
05-10-11, 16:25
Jeg fremsætter en appel til Google Oversæt (API adgang Notice - Google Code (http://code.google.com/apis/errors/)), men jeg ved ikke, hvordan besvare deres spørgsmål, herunder følgende. Kunne du venligst hjælpe med at give svar, så jeg kan føre direkte med Google?

"IP-adressen på din server, som gør anmodningerne?" - er det min-server, der gør anmodning?
"Er du bruger API'EN server-side eller i JavaScrip?" - Jeg ved ikke, hvordan besvare dette
"Hvis du bruger serverbaserede, hvad er den HTTP-henvist fra bruges i anmodningen?" - bruger vBET dette?
"Angiv en URL-adresse, hvor du har API'EN gennemført" - giver jeg Google med min URL?
"Er du sikker på, at dine anmodninger omfatte en API-nøgle, en gyldig HTTP henvist fra og parameteren userip (for-serversiden anmodninger)?" - gør vBET dette?

r.dziadusz
05-10-11, 18:32
1) Ja er det Undersøgelsesperioden for din server
2) Du bruger api serversiden
3) Det er URL-adressen til din oversatte del
4) URL-ex(without *)
api Google 1 - vigtigt nøgle: ht*tp://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0 & format = html & langpair = en|pl & q = velkommen
og til api google v2: ht*tps://www.googleapis.com/language/translate/v2?key='your_api_key'& format = html & q = velkommen & target = pl

brubros
05-10-11, 18:47
Tak! Jeg har netop fremlagt min appel til Google.

vBET
06-10-11, 02:15
Hvis du vil brug for mere hjælp her blot skrive:) Vi ville også være meget glad, hvis Google v1 arbejde indtil lukke uden sådanne overraskelser, men det er op til Google...

Vetall
12-10-11, 06:10
brubros, Du allerede har modtaget et svar fra Google? restaureret arbejde API?

vBET
12-10-11, 20:35
Vi kender ikke gjorde burbos fik svar. Vores egne erfaringer - Google først sende meddelelsen om blokering, men vi mener, at endelig indså de, at der er nogle fejl, fordi alle blev blokeret, nu har vi det ikke-blokerede (vi selv didn't skrev der) og nu hvis grænser er nået vi blot få svar med oplysninger om nået grænsen. Så for os er Google tilgængelig efter blokering uden intervention på vores side. Venligst check lige nu googletest (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html#post1729) på dit forum.

Vetall
13-10-11, 06:03
googletest.php


<?php
echo "Starting translation test G API V1<br/>\n";
$connection = curl_init();
curl_setopt($connection, CURLOPT_URL, 'http://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0&format=html&langpair=en|pl&q=welcome');
curl_setopt($connection, CURLOPT_USERAGENT, 'Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624 Netscape/7.1 (ax)');
//curl_setopt($connection, CURLOPT_FOLLOWLOCATION, 1);
curl_setopt($connection, CURLOPT_RETURNTRANSFER, 1);
$result = curl_exec($connection);
echo 'Test result: '.$result."<br/>\n";
echo 'Test error: '.curl_error($connection)."<br/>\n";
curl_close($connection);
?>


Start oversættelse test G API V1
Test resultat: {"responseData": null, "responseDetails": "Formodet Terms of Service Misbrug Se http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
Testfejl:





googletest.php


<?php
echo "Starting translation test<br/>\n";
$connection = curl_init();
curl_setopt($connection, CURLOPT_URL, 'http://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0&format=html&langpair=en|pl&q=welcome');
curl_setopt($connection, CURLOPT_USERAGENT, 'Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624 Netscape/7.1 (ax)');
curl_setopt($connection, CURLOPT_RETURNTRANSFER, 1);
$time = microtime(true) * 1000;
$result = curl_exec($connection);
$time = microtime(true) * 1000 - $time;
echo 'Test result: '.$result."<br/>\n";
echo 'Test error: '.curl_error($connection)."<br/>\n";
curl_close($connection);
echo 'Connection time (ms): '.$time;
?>


Start oversættelse test
Test resultat: {"responseData": {"translatedText": "powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
Testfejl:
Forbindelsestid (ms): 148.76098632812



-Dette resulterer i mit websted for de to versioner af script googletest.php

r.dziadusz
13-10-11, 10:27
Venligst for eventuelle åbne nye tråd problem, vil vi være glad for at hjælpe dig

vBET
14-10-11, 23:17
Kort om din sidste post Vetall - er koden samme i tilfælde af forbindelsen. Forskellene er kun i meddelelser på din side og 2nd kode viser også forbindelsestiden. Så forskellen i svar ikke er fordi brug af 2 forskellige scripts, men fordi dem hvor køre i forskellige tid.

Hvis du har brug for mere hjælp om det derefter ligesom Radek skrev - Åbn ny tråd.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1