PDA

View Full Version: Løst Kan ikke skrive kommentarer på CMS artikler



Wulf
25-08-11, 15:14
Dette blev rapporteret tidligere her, men en ny tråd synes at være i orden:


Jeg har dette problem igen, hvor det ikke gør det muligt at skrive kommentarer til CMS artikler. I Firefox Error Console, viser det dette budskab, når de forsøger at efterlade en kommentar:

document.getElementById ("vbet_addbbcodes") er null

kamilkurczak
26-08-11, 08:45
På dette tidspunkt er det ikke understøttet. Vi vil arbejde for at støtte [Lang] også for CMS artikler. Jeg formoder, der var nogle spørgsmål før, og vi forlod det som ikke nødvendigt, men jeg vil tjekke det igen og se hvad der sker der.
Michał (vBET) er på ferie nu, og han vil være på mandag. Jeg vil forsøge at finde en løsning for dig.

PS Jeg har lige testet CMS artikel med lang BBkode tilføjes manuelt, og det udmønter sig fint. Vær test artikel med lang og langtitle BBCode tilføjet manuelt, og kontrollere, hvordan den opfører sig. Måske når du har ændret allerede eksisterende artikel, den blev taget fra vBulletin cache og ændringer blev ikke genkendt.

Wulf
26-08-11, 15:31
Det handler ikke om at oversætte CMS artikler. Kommentarer til CMS artikler kan ikke blive opslået på alle, selv når de er i vores hjemmeside standardsprog.

kamilkurczak
29-08-11, 08:14
kan du indsætte her nogen URL til denne side, når jeg kan teste det?

vBET
29-08-11, 21:03
Ok jeg var nødt til at tjekke det flere gange, men jeg var i stand til at reproducere. Dette er vBET fejl. Hvis brugeren har sat sin standard andet sprog end forum sprog, så vBET tilføjer yderligere mulighed for editor. Her har vi glemt at tjekke denne betingelse, og vi altid tilføje nogle Java Script, selvom mulighed blev ikke tilføjet - dette er årsagen til problemet.

For hurtigt fix venligst:
1. Gå til Admin CP -> Plugins & Produkter -> plugin manager
2. Find opkaldt plugin: Håndtag standardsproget for CMS artiklen kommentarer
3. Rediger det - finde:

$view->comment_block = str_replace('if (comment_postid > 0)', 'if (document.getElementById(\'vbet_addbbcodes\').checked) {
4. Erstat med:

$view->comment_block = str_replace('if (comment_postid > 0)', 'if (document.getElementById(\'vbet_addbbcodes\') && document.getElementById(\'vbet_addbbcodes\').checked) {

Dette er testet og vil indgå i næste udgave. Bekræft venligst, at det hjælper.

Wulf
30-08-11, 03:42
At fastsætte arbejdede stor og kan nu kommentere CMS artikler igen. Godt job med at finde dette problem!

r.dziadusz
30-08-11, 09:45
Vi var glade for at hjælpe dig, for andre spørgsmål er du mere end velkommen til at spørge. :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual community supported by vBET Translator 4.10.1