PDA

View Full Version: Løst Editor spørgsmål.



Taurus
05-08-11, 16:34
Jeg oplever en editor problem på min vbcms side. Nu er dette kun sker for admins. Når se en artikel, redaktøren mangler. Når du ser denne artikel som et normalt medlem redaktøren viser fint. Jeg har bestemt, at det faktisk er en vBSEO problem, men desværre på grund af vBSEO politik om vBET jeg kan ikke få nogen støtte. Så jeg håber du vil være i stand til at hjælpe mig. Thanks.

vBET
06-08-11, 00:56
Hvis dette er vbseo spørgsmål bedes du gå til vbseo team for støtte. Forhør gør deres sådant navnet "politik" er OK i forhold til deres licens, hvis du ønsker det. Hvis det er, og de har ret til at nægte at støtte fora at have andre mods (rigtig dumt), skal du gøre, hvad der er nødvendigt for at få deres støtte. Du kan midlertidigt deaktivere din mods, backup af dine redigerede vbseo filer og uploade originale. Så de vil ikke have nogen undskyldning for at afvise dig support. Vi kan ikke være ansvarlig for andre produkter eller andre produkter understøtter hold ... Især når de hold bruger løgne mod vores eget produkt og praksis, som jeg virkelig håber er ikke lovligt.

Vi er ikke i stand til at understøtte vbseo kode - vi simpelthen ikke kender det - det er ikke vores produkt.

Har du brug for eventuelle hjælp til vBET her?

Taurus
08-08-11, 15:10
Du kan slette denne Michal. Undskyld. Det lykkedes mig at få denne fastsættes af mig selv. Det havde intet at gøre med vBET.

vBET
09-08-11, 17:31
Great:) Tak for info!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1