PDA

View Full Version: Løst Problem med PM er sendt med vBSHOP!



Taurus
01-06-11, 10:23
Jeg har opgraderet min vbShop (Fra Dragonbyte Technologies) og nu har jeg denne <VB SNTA> koder igen i alle PM er sendt af dette mod. Jeg vedlægger nogle screenshots. Please hjælp mig til at løse dette. Det sker kun, hvis et medlem er ved hjælp af et andet sprog som standard. Tak.

http://creativx.net/forums/imagehosting/34de6037abc356.png

Pop-up

http://creativx.net/forums/imagehosting/34de6037aaade3.png

Når du forsøger at svare på en af disse får jeg en fejlmeddelelse på grund af brugernavn mellem disse koder

http://creativx.net/forums/imagehosting/34de604d459950.png

vBET
02-06-11, 22:37
Venligst PM adgang detaljer til Admin CP og FTP + præcise instruktioner i hvordan man kan genskabe problemet. Hvad skal man gøre for at få en sådan automatisk genereret info (er det automatisk genereret) ... Kort tid - send flere detaljer hvor man kan finde det, og hvordan man kan reproducere det.

vBET
07-06-11, 14:54
OK, jeg ved, hvor PM er sendt i vbshop. Det er i file: / dbtech / vbshop / includes / class_items_core.php
Jeg kan tage hurtige integration på vbshop side. Det er nok til at sætte en linje kode, før denne linje:

$ Userids = eksplodere (',', $ this-> config ['meddelelser']);
Og som ekstra linje sætte dette:

$ Køber ['username'] = & str_replace (array ('', ''),'', $ Køber [' brugernavn ']);
Dette er allerede testet og inkluderet i dit forum.

Jeg kan også lave nogle flere undersøgelser, og finde ud af hvilken del af vBET koden uigennemsigtig det, men stadig en løsning vil kræve særlige integration ... På deres side som beskrevet eller på vBET side ved at tilføje nogle tilstand. Vi kan ikke bare inddrage det i de officielle vBET kode, fordi det er kun omkring denne ene plugin.

Fortæl gør denne løsning er OK?

PS.
Det har kun virkning for nye PM - gamle er lige gået i stykker. Du kan rette det ved SQL-forespørgsler på databasen, hvis du ønsker det.

Taurus
07-06-11, 17:45
Mange tak Michal. Synes at virke godt nu!

vBET
08-06-11, 07:29
OK så - vi er ikke i stand til at reproducere dette spørgsmål uden for dit forum. Så hvis du ønsker, at vi lavet nogle flere undersøgelser, og forsøge at finde en bedre løsning, som ikke vil kræve at huske om yderligere integration trin, så kan vi gøre det på dit forum. Jeg er virkelig ikke sikker på vil det være muligt uden særlig integration trin, men hvis du vil have os til at se mere og vilje til at dele dit forum for dette, så vi kan bruge lidt mere tid til dette.

Hvis dette er nok - jeg vil skrive ny tråd i integration afsnit, så det vil være let tilgængelige i fremtiden.

Selvfølgelig enkleste ting er bare at deaktivere muligheden for at ikke oversætte brugernavne, men det synes ikke at være alt for god idé;)

Taurus
09-06-11, 00:43
På dette tidspunkt ser det ud til at være nok Michal. Jeg vil holde øje med eventuelle problemer, men indtil videre ser det ud til at være løst. Tak igen.

vBET
09-06-11, 01:18
OK så - at sætte denne til løst:) Nyd vBET! :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.10.1