PDA

View Full Version: Løst Jeg nu skal udstede en installation billet!



rdavm
12-05-11, 21:00
Jeg kan ikke få dette til at arbejde, blev jeg vride om dette produkt nu for næsten 1 måned nu og bruges måske mere end 100 timer på fejlfinding på denne vBET 4 produkt, installeret på vBulletin 4.1.3 og jeg nu give op, jeg er pis og Jeg er frustreret.

Jeg har brug for medarbejdere her for at installere det for mig og konfigurere det til at virke.

Dens måde at svært at installere dette produkt, så hjælpe, fordi nu er det snart en måned siden jeg købe pakken og dens stadig ikke fungerer.

Jeg rakte den over til en fri lanser i web-design, og han forsøgte at få det til at virke, men afther 5 timer måtte han give op.

Besked til personale:

Kontakt mig på PM eller e-mail for at få login info til min server eller fortælle mig, hvordan u ønsker ftp login info!

Håber your'e kommer til at rette op på dette snart jeg har mistet min themper om hjælp til fejlfinding og hvad ikke.

kamilkurczak
12-05-11, 22:10
Jeg har bemærket, at dit forum teksten forsvinder efter oversættelse, så tjek det: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq.html # post1537

Tjek venligst dine admincp-> vBET valgmuligheder i henhold til readme.html fil fra gør-ikke-upload mappe, og sæt dit forum hovedsprog.

rdavm
13-05-11, 21:26
Problemet løses ved at aktivere standard-eller standard lang i admincp.

Skal være aktiveret som standard til eng at have mindre problemer med at skyde for at beskæftige sig med.

Og ja jeg ved dette forum er det worng forum at skrive i, men i min ikke godt humør og meget træt da fejlfinding af dette for måske mere end 100 timer jeg fandt ikke det rigtige forum at skrive ind, og jeg kan ikke finde det nu: forvirret: Jeg er begyndt at tro jeg er dum: eek:

kamilkurczak
14-05-11, 14:14
tak for bekræftelse - løst

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET Translator 4.10.1