PDA

View Full Version: Løst PhotoPost Uden et Flag, Sant vBET i Priv



Maciej
07-04-11, 21:58
Wszystko jest w miarę dobrze..

1.Po za SANT VBET w wiadomościach prywatnych..
Po co to jest i jak to wyłączyć... jak ktoś dostaje wiadomość wyświetla mu
****> SANT VBET nick SANT VBET hvad formodes at være reklame eller gerne? :) 2. Efter installation af Photopost til VB 4.1.3 har ingen flag i gallerier som træder... Så hvis alle ok men når flagene er kun rammen. Jeg vil tilføje, at odinstalowałem og instalowałem alt igen... En løsning Road Administracjo?

kamilkurczak
08-04-11, 08:25
muligt, at du har en konflikt (med et andet modem for eksempel). Ved du hvad, kan du slå andre mode, og efterlader kun vBET på og se om det stadig er. hvad du ser i nyhederne er kommentarer fra vBET til ikke at mærke hvad der skal oversættes (jeg forstår, at dette er et brugernavn). Hvis du er en måde at fjerne kommentarer - slukke for den og se om det virker.

Maciej
11-04-11, 23:53
joinadventures.com / galleri / index.php

Hvad jeg kan gøre for at gøre billedet stilling, der skal compatibly som vbet .. + Jeg har problemer med SEO links som Galeria (http://www.joinadventures.com/pl/gallery/index.php), hvis jeg ændre sæt på SEO Links Galleri plejer åbne billeder .. Flag og diasikonet i Bloks ikke er synlige ..

Please hjælp mig ...

kamilkurczak
12-04-11, 12:28
så prøv at integrere din MOD,
her har du alle instruktioner hvordan du gør det:

Maciej
12-04-11, 14:59
Ok det virker nu, som URL-sæt ... Jeg kan se billeder og alle .. THX for alle ..

Bare jeg har stadig problemet: ingen flag på standardsprog Iam om Flag kun i, når Iam i galleri (PhotoPost) de er tomme .. Efter at vælge et andet sprog np. Polsk eller et hvilket som helst anderledes end standard de er synlige ... Check dette link kan du se .. Galleri (http://www.joinadventures.com/gallery/index.php) Alle resten er fint ..

Kun fejllogger vise mig noget i retning af, at:
[12-Apr-2011 05:52:39] PHP Fatal error: Call to undefined funktion vbet_global_shutdown () in / home1/joinadve/public_html/includes/functions.php (7313): eval () 'd code on line 2

Ved du hvorfor er det?

kamilkurczak
12-04-11, 15:08
ret på nogle servere Denne funktion kan ikke findes - sandsynligvis på grund af nogle confict, så:
1. Gå til admincp-> Plugins & produkter-> plugins og finde global_shutdown krog i vBET pakke.
2. i denne funktion kommentar
vbet_global_shutdown();
Eksempel:

//vbet_global_shutdown();

3. gemme og teste det!

Maciej
12-04-11, 15:35
ok bare flagene, og resten vil være fint, hvis du har nogen forslag ..

kamilkurczak
12-04-11, 15:54
Venligst indsæt URL til denne side uden flag

Maciej
12-04-11, 16:08
Galleri (http://www.joinadventures.com/gallery/index.php)

kamilkurczak
12-04-11, 22:45
ok vi vil tjekke det for dig:)

Maciej
14-04-11, 00:43
ok, hvis jeg flytter en ny opdagelse PhotoPost filer til rodmappen dvs bezpośrednoi flag og alt andet virker .. Poble er, at filerne ikke kan være i roden på grund af den index.php, der bider med vBulletin, og indeks, når du skriver i stedet for et domænenavn www cms åben galleri, der irriterede mig, og jeg kan ikke ændre. Spørgsmål hvad kan jeg gøre det, at flaget dukkede op i underdomænet galleriet .. Prubowałem chmod 777 og jeg tror alt i form af viden strategiske fremskrivninger kan være en noob .. Jeg vil tilføje at problemet ligger et sted i stien til flag eller akcesie fordi hvis jeg ændre i galleriet til enhver oversættelse flag vises og alt fungerer, men hvis jeg går med det standardsprog, at de ikke findes .. Jeg har ingen magt til det ... : D nok brug for en tryllekunstner, som jeg fremmaner disse flag

Maciej
14-04-11, 01:05
ok importerede filer til et underdomæne vBET PhotoPost filer og alt, men spillet har ikke brug for en tryllekunstner og afhaspning i. htacces

Maciej
14-04-11, 01:15
Ok så det var ikke let, fordi efter hvad jeg har nu prblem med de sidste 3 besøgende (r) til denne side:
<- VBET_SNTA -> Maciek *