PDA

View Full Version: Løst Flere bugs! Forkert URL'er indekseret af goodle - Meget dårligt!



Snake
14-02-11, 15:59
Nu ved jeg hvorfor jeg fjernet vbet før, så mange bugs!

Google er indeksering underligt URL'er, vbet_delayxx når der klikkes på de goto den korrekte webadresse.

Se:

http://www.computer-juice.com/Untitled-2.gif

Youngster
14-02-11, 19:07
Kære Snake,
forsinkelse er et array. I denne række gemmes links, og det viser for examle delay7x-19959 det betyder, at 7x er antallet af array og 19959 nummer til tråd, der er indekseret.
Det er gjort, fordi, så er sende 1 opgave at google, så det er for performance.
Indekser ændres efter en god oversættelse.
Du har en fejl forbindelse med Google, så de ikke er oversat. Så det har ikke omskrive denne forsinkelser (arrays), fordi den var tom.

Vær klar cache, gør nye sitemap, fordi dine links er gamle og Google skal genindeksere dem. Omadressering er gode, så google skulle genindeksere det.

Hvis du har yderligere spørgsmål, så skriv her.
Thanks

Snake
14-02-11, 20:48
Hvorfor klart cache, hvis delayxx webadresser omdirigeres til de korrekte webadresser?

Spørgsmålet er, det er en 302 redirect, ikke en 301, så Google vil ALDRIG slippe disse delayxx webadresser fra indekset.

Youngster
14-02-11, 23:06
sommetider rydde cachen giver anwser.
Jeg vil indskrev den og skrive her, da jeg fik anwser

vBET
15-02-11, 13:17
Hej.

Jeg vil hjælpe med denne tråd:) Jeg vil lære mere om dit problem i dag, aften og give dig flere svar. På dette momsnt jeg kan fortælle, at det er definitivelly vBET bug. Det bør ikke ske. Jeg ved ikke, hvorfor Google er indeksering det - vi har 301-omdirigering, så sådan noget ikke skulle eksistere. Stadig selvfølgelig i første omgang disse links burde ikke komme til produktionen.

Som jeg skrev - jeg vil give dig mere info senere, og vi tager os om det.

Snake
15-02-11, 13:33
Jeg sugest du igen kontrollere disse delayxx URL-adresser, de er 302 omdirigeringer!

vBET
15-02-11, 17:41
Så dette er grunden til, at disse links er endnu indekseret. Great tip. Vi vil også kontrollere, er en sådan omdirigering er lavet af vBSEO eller ved vBET og hvis der ved vBSEO er det konfigurerbar (eller kan ændres ved at vores integration kode). Dette er for at løse problemet med allerede indekserede sider.

Stadig vi selvfølgelig nødt til at finde, hvorfor vBET selv genereret sådanne links i den endelige html svar.

Snake
15-02-11, 17:44
ok, ser frem til den rette. tak

vBET
15-02-11, 18:31
Jeg gav meget specifikke opgaver om hvad og hvordan man kan kontrollere, ungdyr.

Også det vil være meget nyttigt, hvis du kunne fortælle hvor sådanne forbindelser blev genereret? I dette øjeblik, hvis disse sider er indekseret og omdirigere er 302 vi kan ikke være engang sikker på betyder generation fejl findes stadig i vBET, eller er det bare gamle bug hvilket ikke sker mere, men du allerede har indekseret sider. Så du fortælle det kan du se alle sider hvor sådanne URL'er er synlige i din browser under links. Forhør dig nogle af dine tråde, fora, arkiv, RSS måske. Fortæl Har du nogen mods, der er specielt integreret med vBET - måske er der spørgsmålet. Ungdyr vil kontrollere det på dit forum også (hvis det ikke vil være begrænset), stadig du kender dit forum godt og måske du kender eller har mistanke om, hvor sådanne webadresser er genereret.

Snake
15-02-11, 19:31
Im ikke sikker på, hvad jeg kan gøre, kan du se Google indeksere fejlen her: site: www.computer-juice.com - Google-søgning

Se cache for at se den side koden!

Også det er en 302 redirect til at rette URL, skal det være 301, men bedre fix ville være at ikke indeksere dårlige URL'er det hele taget.

Youngster
15-02-11, 20:35
Kære Snake,

Kunne du aktiv vBET jeg vil tjekke det. Skriv her eller PM til mig, når du vil aktiv vBET og aktive flag.

Snake
15-02-11, 20:54
Det er aktivt, flag viser kun for gæster i bunden

Rejse Fans (http://www.travel-fans.com)

Youngster
15-02-11, 21:29
Aktiver venligst dem for alle ok?

Snake
15-02-11, 21:31
I dont vil have dem aktivt til alle. Hvilken forskel gør det for dig? Bare logout.

Youngster
15-02-11, 21:37
ok jeg kontrollere det
hold på

Youngster
16-02-11, 22:55
Kære Snake,
Jeg har ikke fundet nogen forkert URL, hvis du finder det, give os url til det.
Jeg vil så hvorfor havde Du har 302 omdirigering

Snake
16-02-11, 22:59
Hvis du ikke fandt dem? LOL.

Her er de, igen!

http://www.computer-juice.com/Untitled-2.gif

Youngster
16-02-11, 23:07
Kære Snake,
du giver mig exacly det samme problem, men se på:
site: www.computer-juice.com - Google-søgning
Jeg søgte nogle og jeg har ikke fundet noget problem med URL (vbet_delay).

Youngster
16-02-11, 23:16
wroted PM til dig. Venter på anwser og så vil jeg tjekke det hele.

kamilkurczak
21-02-11, 12:04
Hej,
Jeg vil kontrollere dette 302 redirect i Vb og vBET kode. Har du en vBET aktiveret på dit websted? Hvis ikke, skal du aktivere det:)

kamilkurczak
22-02-11, 12:36
Jeg fandt, at vB bruge i sin funktion 302 redirect. I funktion
exec_header_redirect( du har en
302 redirect og vBET bruge det i nogle få steder.

i vB4 det er let at løse, fordi vi kan bruge denne vB funktion (exec_header_redirect) med 301 parameter, men i vB3 ikke: (
Jeg vil forsøge at finde, hvor dette spørgsmål er.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vB Enterprise Translator 4.10.1