PDA

View Full Version: Løst Google advarsel og Tags kun



tsak76
06-02-11, 18:49
Jeg så en advarsel i Googles webmasterværktøjer, at mine webadresser er for mange. så jeg lavede en robots.txt til at stoppe alle oversatte sider fra indekseret. Er der nogen måde jeg kan kun have de oversatte TAG sider, da de har de mest vigtige nøgleord?

kamilkurczak
07-02-11, 11:16
hej,
Højre, så prøv at bruge robots.txt fil - skulle hjælpe.
Om tags - kan du forklare det bedre, fordi nu forstår jeg ikke.

tsak76
07-02-11, 23:52
ι har blokeret alle / forum / da / forum / de osv. fra robotter txt

men jeg vil til kun at indeksere tag sider for alle oversættelser. hvordan du gør dette med robots.txt

kamilkurczak
08-02-11, 14:33
ok jeg forstår nu, så jeg vil prøve at finde nogle oplysninger om dette robots.txt

Hvis du vil blokere alle oversatte sider af robots.txt fil og tilføje i din meta-tag for eksempel: <meta name="robotter" content="index, follow"> i din overskrift?

her har du alle eksempler på, hvordan du bruger meta tags med robotter.
http://www.seoconsultants.com/meta-tags/robots/

tsak76
08-02-11, 19:58
NEJ Jeg ønsker at blokere for alle forum oversættelser ex / forum / de

men tillade indeksering af alle oversatte tag sider / forum / DE / tags

Jeg ønsker kun koderne bliver indekseret til oversættelser intet andet

kamilkurczak
11-02-11, 12:59
Bemærk venligst, at hvis man blokerer sider for eksempel forum / JA / du også blokere alle webadresser med forum / JA / indeni.

Prøv at bruge en meta-tag

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual community supported by vBET Translator 4.10.1