PDA

View Full Version: Løst Ignorerede ord ikke filtreret til forum overskrifter



Schmike
05-02-11, 13:51
ignorerede ord sat i misc er ikke filtreret i forummet header og vigtigste forum liste. forkortelse af "PFK" blive oversat til nogle slik i kinesisk efter at jeg har tilføjet det i min ignorerede liste.

Youngster
05-02-11, 19:16
tak for at rapportere det, vil vi tjekke det snart, og give tilbage igen så hurtigt som muligt.

Schmike
06-02-11, 08:53
er det nødvendigt for os at filtrere vores domæne navn? når jeg gør det, jeg får [notranslate] embedded in my url.

Youngster
07-02-11, 14:51
Hej,
Schmike give os flere detaljer, url til din hjemmeside, kilde og vi vil kigge efter det.

w tags vi bruger kun i indlæg og i post titler

Hvis du ønsker at gøre noget i html med notranslate Du skal bruge discribted i træk

Schmike
07-02-11, 16:24
ramte bordet er forum.

Jeg har tilføjet ved at redigere mit forum titler.

formentlig kan medtage dette, når du kører gennemgangen til at opdatere ignoreres tekst.

Youngster
08-02-11, 11:14
Så det har løst problemet eller ej?

Schmike
08-02-11, 11:23
Ja. Det er fast.

Youngster
08-02-11, 13:37
tak for bekræftelse.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vB Enterprise Translator 4.10.1