PDA

View Full Version: Løst Har du brug for jeres hjælp / mening om backup problemet



dacho
23-11-10, 17:09
Jeg laver daglig backup af databasen
Jeg foretager regelmæssige mysqldump.
Når jeg gendanner gennem kommando - mysql dbname <filetorestore.sql
Manglende sprog oversættelse tabeller
(I øvrigt, ingen fejlmeddelelse, efter rekonstruktion afsluttet)

Dette er blot en oversættelse system skabt tabeller

Hvordan man foreslår at løse dette?

Af den måde mine Systeme mand sagde også, at han ikke kan lide de tabeller, som indeholder BLOB felt (felt bør undgå at blive - ifølge udtalelse)

mateuszr
25-11-10, 10:42
Hej,

vi bruger 3 cache tabeller for hvert sprog for fornuften at minimere brugen af lange tekstfelter. Men hvis tekster er store, skal vi gemme dem i cachen på den måde, men disse korte, opbevares i fuldstændigt indekserede kolonner.

Hvis vi taler om dit problem, ved vi ikke præcist forstår, hvad du mener .. Første gang du skriver, at oversættelsen tabeller mangler, og en anden tid - der er ikke noget at blive oprettet, men disse tabeller. Kunne du beskrive det igen?
Anyway, hvad det er, vil jeg foreslå at se på backup filen og check, hvis disse ikke oprettet elementer anvendes efter backup eller et uheld, er de fjernet under backup-processen, men ikke skabt igen, når den er færdig.

dacho
25-11-10, 20:05
Jeg vil prøve at sætte mig tilbage i punkter og forklare hbaiaani oprette Automatiseret backup system, én, der opretter en sikkerhedskopi er liomadrch: regelmæssig mysqldump så snart jeg gendanne den sikkerhedskopiering, mysql: dbname <filetorestore.sql
מסיבה כלשהי הגיבוי ללא טבלאות שנוצרו עם Vbet

נ.ב.
אני לא מקבל שגיאה ב phpMyAdmin

kamilkurczak
27-11-10, 14:00
hej,
Det er ikke vBET emne, fordi den backup og gendannelse kun foretages af MySQL, der ikke vBET.
Prøv at reparere din database tabeller ved admincp-> Vedligeholdelse-> Reparation / Optimer Borde måske tabeller er ikke i backup, fordi de er beskadiget. Prøv det.

For det andet, kan du tjekke din backup kommandoer, måske du har nogle begrænsninger. Måske kan du lave en sikkerhedskopi kun for borde på InnoDB motoren.
vBET bruge tabeller på myisam motor.

Vi kan ikke give dig en løsning, hvordan du løser det, fordi det ikke er vBET spørgsmål.

Thanks

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1