PDA

View Full Version: vbOptimise



tavenger5
16-11-10, 16:27
Jeg er desværre stadig har problemer med at bruge vbOptimise og vBET sammen. Hvis jeg gør det muligt for gæsten cache, som cacher alle sider for gæster i memcache, vBET sider mister deres CSS og ikke gøre oversætte korrekt.

Nogen ideer?

kamilkurczak
17-11-10, 09:49
og når vBotpimise er deaktiveret - gæst cache stil er værker gud eller ej? Jeg vil gerne tjekke det. Jeg vil gerne kontrollere dit websted kilde.

moman
17-11-10, 15:48
Jeg er desværre stadig har problemer med at bruge vbOptimise og vBET sammen. Hvis jeg gør det muligt for gæsten cache, som cacher alle sider for gæster i memcache, vBET sider mister deres CSS og ikke gøre oversætte korrekt.

Nogen ideer?
memcache er ikke designet til at cache store mængder data (> 1Mb som standard). Måske er det hvad der er årsag til problemet?

Jeg bruger vBET, vBoptimise, Memcache, og APC på min server uden problemer, men jeg kører en ældre version af vbet som ikke har gæsten fil cache.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1