PDA

View Full Version: Løst Problem oversætte Titel / Forum



dacho
07-11-10, 20:19
Oversættelse af navnet på mit system, kan hvor det oversætter navnet på mit system denne skriftligt fora Powered ved vBulletinForum-Powered ved vBulletin Fællesskaber og noget i den samme interesse, være det er fra sibaaospti til <title> Navnet DACHO (på hebraisk), og det er oversætteren mig for vBulletin er der en måde at bestemme systemet oversætter ord som du er sikker på, at automatisk oversætter תרוגם Vbet?

dacho
09-11-10, 16:06
Kan nogen hjælpe bedes

kamilkurczak
09-11-10, 17:09
Hej Dacho,
Jeg forstår ikke exactly.You skrive om <title> tag på dit websted eller ej?

dacho
09-11-10, 21:27
Hej Kamil
Jeg talte om tre ting, og jeg tror det er et problem, at Google er at skabe ...
Den første er - navnet på mit system (Forum navn og hjemmeside navn) efter oversættelse i Vbet er blevet:
"
Forum Powered by vBulletin
Forum Fællesskaber - Powered by vBulletin.
"
Uden Vbet oversat navnet på hebraisk det "פורום דצ'ו" = "forum dacho"

Den anden er - TAG <Titel> oversat side med Vbet også blevet "Powered by vBulletin"
Uden Vbet oversat (på hebraisk titlen det "FORUM DACHO")

Jeg tror, det er det samme problem, kun hvordan jeg håndtere det?

Den tredje var - Er der en måde at afgøre, at Vbet, at visse ord bliver oversat eller anden måde at afgøre, hvis bekymring for, at Vbet oversat ordet "oversætter"
Fordi det er her, mit system DACHO hebræiske oversættelse ikke er berettiget til Google, dette ord er ikke bare bare et udtryk, der kan oversættes, sjove ting er, at selvom jeg går til Google Oversæt (http://translate.google.com) og skriver "דצ'ו" (det er DACHO på hebraisk) Google oversætter det til vBulletin

Kort sagt mener jeg, at alt er der
Så hvis der er en måde at sætte ord på Vbet modtage oversættelser, som jeg vælger den korrekte oversættelse for mig?
Fordi Google oversætter Forum dacho (פורום דצ'ו) til Forum Powered by vBulletin

kamilkurczak
10-11-10, 10:14
Hej,
Jeg har også tjekket dit forum navn og osv. i google oversætter og jeg har de samme resultater som dig.
Så dette er ikke vBET spørgsmål. Du kan tilføje dit forum titelbladet ind
Ikke oversat Område og dette område ikke vil blive oversat.
For at gøre dette:

1. Gå til admincp -> Stil & skabeloner.

2. Find den tekst, du er interesseret i.

3. sætte din titel tekst mellem: and
(Dette er ikke oversat område)

Bemærk venligst, at når Google ikke har ordet i sin ordbog - dette ord vil blive hos oprindelige form.

dacho
10-11-10, 10:29
tak Kamil
men ligesom at ordet "dacho" Stay på hebraisk tegn (såsom at "דצ'ו")

kamilkurczak
10-11-10, 10:37
så sætte din titel tekst mellem: and

ikke noget problem. Tak.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1