PDA

View Full Version: Løst CMS siden vendt tilbage til vb standard huden.



Taurus
29-10-10, 15:38
Efter helt at afinstallere og vende tilbage alt, bare min CMS (hjemmeside) tager vBulletin standard huden. Når jeg går til mit forum side, går den til min standard huden igen. Oplys venligst.

vBET
29-10-10, 19:17
Hvis du har fjernet helt vBET, så vBET har intet fælles med dit problem. vBET kan påvirke dit forum, når det er installeret.

Tjek venligst din konfiguration og sørg for at du virkelig har valgt din hud, og hvis der ikke fundet noget så spørge vBulletin holdet, hvorfor du har andre hud end konfigureret.

Denne tråd får status løst, fordi det ikke er vBET problemet, så spørgsmålet med vBET er løst - du har ikke problemer med vBET, det er noget andet.

Taurus
30-10-10, 01:48
Tja, hvorfor, når jeg har VBET installeret huden er normal igen. Men så snart VBET er afinstalleret det vender tilbage til vBulletin standard huden?

Jeg har to gange installeret VBET tilbage at tjekke dette!

EDIT: OK, det lykkedes mig at løse dette. Af en eller anden grund, når VBET er afinstalleret, kaster det CMS sider indstillinger ud. Jeg har lige ændret det, og alt er tilbage til normal igen. Så kan du slette denne tråd. Ked af det.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1