PDA

View Full Version: Løst oversættelse og charater problem



webmastersite
16-10-10, 19:05
Jeg har indset, nogen skrev i sverige tekst er det oversættelsen virker på engelsk godt. se:
Web 2.0-hjul med høj kvalitet

Men teksten i tyrkiske langauge de chracters synes beskadiget. På YA ¼ ksek Buck web 2,0 Ile tekerlekler (http://www.webmastersite.ws/tr/services/30078-web-2-0-casters-with-high-quality-post31968.html)
For eksempel: U er en ¼ i titlen og s er vist som "AZ" det er åbent, at oversættelsen ikke bruger tyrkiske tegn korrekt.

Hvordan kan jeg ordne det? Behøver jeg at UTF-8 mit forum. Vil det hjælpe at dække den slags problemer.

tak

vBET
17-10-10, 10:02
Jeg tror, du bruger nogle værktøj, som strips HTML-kommentarer, og det er på grund af dette spørgsmål. Bemærk venligst, at vBET allerede markerer oversat og kodet tekst af HTML-kommentarer - så det vil ikke være reencoded igen. I dit tilfælde det ser ud som det er (andre dele af siden er fine). Så vær sikker på at du ikke bruger noget værktøj, som strips HTML-kommentarer, eller hvis du føler at du skal - gøre det efter oversættelse (så i / efter global_complete med henrettelse bestille mere end 1000).

webmastersite
17-10-10, 10:27
Hvad mener du med andre værktøj. Jeg bruger kun itrader, vbseo som et plugin og vboptimize.

vBET
17-10-10, 10:52
Så nogle af dem, der er ansvarlig. Som jeg husker vbseo har option der gør det muligt at fratage HTML kommentarer - kan du tjekke det og slå:)

EDITED:
Jeg har også tilføjet til vores TODO liste ny funktion - så i næste udgave vBET vil have mulighed for at fratage HTML-koder, som vil være sikkert (udføres efter hel oversættelse):)

webmastersite
17-10-10, 11:12
tak, men denne mulighed var allerede slået fra i vbseo. Jeg indså, at jeg tilføjede en ekstra "Bruger Profil Fields" som et spørgsmål, hvor du bor, der er, end det har den samme char problemet. Jeg fjernede det.
Jeg testede jeg skabte tyrkisk emne med tyrkisk sprog chosed medlem. Det er engelsk oversættelse ser ok. Men den tyske og andre langauge oversættelser har nogle dårlige karakterer og samme problem. Gør utf-8'n forummet vil hjælpe?

vBET
17-10-10, 20:24
Bemærk venligst, at vBET helt understøtter fora, ikke UTF-8. Så gå til UTF-8 er ikke nødvendigt her.

Hvis du ikke kan se hvilket værktøj kunne fjerne HTML-kommentarer, så send adgang til oplysninger i PM til Kamil (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/members/kamilkurczak.html) - han vil undersøge det i morgen. Det er muligt, at noget andet er på grund af dette problem, eller en anden MOD fjerner HTML-kommentarer. Venligst send ham også link til dette spørgsmål, så vil han vide, hvad det handler om.

Kan du også gøre, du har oprindelig eller ændret skabelon vbenterprisetranslator_inpost_translate - hvis det er modificeret, så det også kan være grunden (vi medtager der passende HTML-kommentarer for vBET).

webmastersite
18-10-10, 06:30
Takket Michal støtte er stor. Jeg pmed ham.

kamilkurczak
18-10-10, 08:56
Hej,
Jeg var på dit forum. Jeg fandt i konflikt med dette mod: vB4: Supercharged
i denne plugin: HTML Optimiser. Jeg har ændret en Execution Bestil og nu er oversættelsen fungerer godt.
Jeg ved ikke, hvordan dette mod værker (vB4: Supercharged) så jeg kender den ikke er arbejde godt. Kan du tjekke det?

webmastersite
18-10-10, 10:38
Oh my god. Jeg havde aldrig troet, det kunne være et problem. Ja, det virker nu. Spercharged er en simpel CSS og JavaScript optimizer til at fastgøre forummet alittle smule.

kamilkurczak
18-10-10, 13:52
ikke noget problem:)
Tak for din bekræftelse - løst:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual community supported by vBET Translator 4.10.1