PDA

View Full Version: Bare bekræfter opgradere



Lee G
01-10-10, 15:30
Jeg har bare behov for at afklare opgraderingen proceduren på VBet

Im øjeblikket kører VB3.8.1, med vbseo 3.5.2 og vbet 2.3.10
Jeg vil opgradere til vbet 336 (give eller tage en prik her og der)

Ifølge vejledningen

Dræb omskrive reglerne i htaccess
Afinstaller 2.3.10

Opdater vbseo filer med redigerede dem (vil forummet stadig fungere, mens det sker)
Uploade alle vbet filer
Import produkt og ændre efter behov

Har vi stadig brug for Google API nøgle?

På ethvert tidspunkt i ovenstående opdateringen vil fora ophøre med at arbejde, indtil ændringerne er færdige eller vil det fungere hele vejen igennem opgraderingsprocessen

Hvilken version af htacess omskrive reglerne, bruger vi med VBSEO?

Et andet spørgsmål. Hvis jeg sætte en bruger op som værende spansk standard
Kan jeg tage RSS-feeds fra de lokale aviser, sende dem gennem den pågældende bruger og have de stillinger, der vises i min standardsprog på fora som engelsk

Ked af at være en smerte med ovenstående, jeg skal bare have tingene klart i mit sind, plus Im lider med mand influenza, som don? T hjælpe hjernen fungerer fuldt ud: D

vBET
02-10-10, 23:34
Først skal du afinstallere helt gratis version (inkl. fjernelse. Htaccess regler). Så skal du installere betalt én. Og derefter integrere med vBSEO. Så vBSEO integration ved udgangen.

Google API-nøgle aldrig var obligatorisk, men Google sætter pris på, når du bruger den. Så vi råd til at bruge det. Bemærk, at når du afinstallerer gratis version af alle dine konfiguration vil være væk. Så du kan kopiere-pase din Google API-nøgle til nogle midlertidige fil.

Forummet bør arbejde hele tiden. Selvfølgelig oversat links virker ikke i mellemtiden mellem afinstallere gamle version og komplet installere og integrere ny. Stadig normalsider vil være fint:)

Regler for betalt version, du finder i vBET pakke. Også i beskrivelsen af parameter at skifte til SEO link kan du finde link til disse regler (du er nødt til at ændre, hvis forum bruger sub-directory, så du bare brak de instruktioner, der).

I dette øjeblik vBET understøtter oversættelse kun udgående RSS kanaler. Vi har allerede funktionen anmodning til også at understøtte oversættelse af indkommende RSS-kanaler, og som jeg husker det er accepteret (stadig ingen udgivelsesdato planlagt for denne ene).

Håber, at influenzaen vil gå væk hurtigt: D Bare spørg når du vil. Alt er godt beskrevet, og vi vil besvare spørgsmål, når de kom. Så du kan bruge vores gratis online support, eller bare for installation service (http://www.vbenterprisetranslator.com/installation-service.php) for $ 30 og overlade jobbet til os:)

Lee G
03-10-10, 14:09
Cheers for, at Michael.
Den måde, det læste, var at gøre det VBSEO kodeændringer første eller intet ville arbejde, herunder admincp
Så uploade og installere vbet
Så det er en sag for install vbet, så vbseo ændringer forud for at gøre nogen tænde af bits

Tak for den hjælp og sætte mig lige på dette

vBET
03-10-10, 17:19
Det var gamle procedure - første vBSEO ændringer så vBET installation. Vi har fundet en måde at ændre det, fordi alt for mange klienter, der ikke har læst installationsvejledningen;) Faktisk den ene er mere sikker:)

Lee G
06-10-10, 16:53
Uploadede alle filer, lavet vbseo ændringer osv.
Når jeg aktivere produktet, får jeg ingen tekst vises på fora på alle
I admin cp, du forsøger at gemme ændringer, skal du indtaste produktets serienummer osv. og intet sparer.
Du klikker på gemme og få en blank skærm

Jeg har måttet deaktivere produktet på nuværende tidspunkt

Lee G
06-10-10, 18:09
Fundet, at jeg var nødt til at deaktivere produktet, skal du gemme ændringerne. Indstil sprog osv.
Så igen gøre det muligt for produktet at få alting arbejde
Alle synes at virke fint nu selv

vBET
06-10-10, 23:08
Det var fordi de fleste har du sandsynligvis var ved hjælp af Admin CP under oversættes link - bemærk venligst at vBET er ligeglade med oversættelser af Admin CP eller Moderator CP - det har ingen mening, eftersom admins, skal redaktører vide oprindelige forum sproget alligevel:) Så hvis du vil forsøge at oversætte dem, du kan få uventet adfærd.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1