PDA

View Full Version: multi lang forum



yak983
23-09-10, 14:21
Hej Jeg har 1 forum skrive i flere sprog

forum lang 1
sub forum lang 1
sub forum lang 1
sub forum lang 1

forum lang 2
sub forum lang 2
sub forum lang 2
sub forum lang 2


Jeg har prøve Vbet Gratis og jeg har for at vælge 1 forum sprog, og dette skaber problem til et andet sprog diskussionen .. i Pro-versionen kan jeg vælg et forum sprog ved Forum og sub forum?

vBET
24-09-10, 15:20
Nej desværre i dette øjeblik vBET forudsætter, at forummet har 1 hovedsprog. Du kan lavet nogle ændringer, som vil tillade dig at håndtere dit forum med vBET pro version (betalt én), der stadig som standard vil det ikke fungere korrekt.

Hvad du kan gøre for at have pro version er at sætte et af dine forum sprog som hovedsprog. Og for 2. man bare ændre alle allerede eksisterende meddelelser på andre sprog og uigennemsigtige dem i lang og langtitle bbcoder. På denne måde dit forum virkelig vil kun have én hovedsprog og alle meddelelser i 2. sprog vil blive markeret, at slangen er i forskellige sprog. Så vBET vil oversætte alting korrekt dengang.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1