PDA

View Full Version: Hej meget interesseret! Et spørgsmål



El Caballo
18-09-10, 16:35
Hej, jeg taler engelsk og vores forum er på engelsk i øjeblikket. Mit spørgsmål er, jeg ikke forstår nogle ting om VBet,

1.So hvis en person besøger, der taler for eksempel tysk. Når han går til min hjemmeside ... den automatisk på tysk?
2.Do de nødt til at skifte over til deres sprog?
3.Is der noget på deres sprog, som lader dem vide at skifte?
4.Or kan de se flag og klik?
5. Sidste spørgsmål, når de går til at lave et indlæg. Er de retninger der forklarer hvordan man gør det, så deres sprog oversætter? Eller er det automatisk?


Tak. Jeg er så meget interesseret i dette. Jeg er klar til at købe nu. Jeg vil bare sikre, at alle vil arbejde på, hvordan jeg tror det vil. Plus jeg bruger PhotoPost Pro Tournament og stiger, og et par andre i dette forum. Jeg ser PhotoPost Pro værker. Jeg håber, at mine andre plugins vil også!

El Caballo
18-09-10, 20:44
Hej igen. Jeg har været på besøg fora med VBet i dem. Og alle har en meddelelse, der ikke oversætte. Vi har virkelig brug for den til at oversætte for os. Også ordene 'register' brugernavn 'og' password 'aldrig oversætter på et forum, jeg besøgte, der havde VBet installeret. Betyder dette nyeste version løse disse problemer?

El Caballo
20-09-10, 03:11
Hej ?********************

vBET
20-09-10, 11:58
Hi:)

Sorry for sent svar. Denne uge var jeg offline og Kamil er på ferie indtil udgangen af denne måned. Normalt støtter vi i weekenden, hvad du kan tjekke dig selv at finde vores support-beskeder fra andre weekender. Så en gang undskyld for denne ene:)

Besvarelse af dine spørgsmål.
1. Du kan indstille vBET indstilling, så tysktalende gæster vil automatisk blive omdirigeret til tysk oversættelse (grundlæggende om browser overskrifter).
2. De kan gøre, men ikke at - se første svar.
3. Jeg forstår ikke spørgsmålet ...
4. Alle brugere ser flag og kan skifte til andre sprog som helst.
5. Når brugere skriver på forskellige sprog, så vBET kan genkende besked sprog (konfigurerbar).

Om andre plugins. Kun nogle plugins kræver særlige integration. De fleste plugins fungerer godt uden ekstra trin.

Om ikke oversætte 'brugernavn' og 'password' - som jeg ser det oversætter på vores forum. Lige tjekke japansk oversættelse. Ingen skrev tråd om spørgsmål inden for dette område. Også Bemærk venligst, at vBET ikke oversætte på dette tidspunkt indholdet af knapper. Dette er det eneste synlige ting, som ikke er oversat nu, og årsagerne er, at knapperne har deres indhold inde i html attribut i stedet for inde i html-tag krop.

El Caballo
21-09-10, 03:52
Tak for svar. Jeg vil købe nu ******

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vB Enterprise Translator 4.10.1