Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues Control vBET en vBulletin 5

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 3 de 3

Tema: Feedjit

VGF
    VGF is offline
    Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    34

Default Feedjit

Estic tractant d'aconseguir Feedjit de treball al llarg de la columna dreta del meu fòrum ... simplement amb copiar i enganxar el codi javascript que s'emet quan es crea un Feedjit (feedjit.com)

Va a mostrar les estadístiques correctament durant 1 segon ... però després es redirecciona a la meva pàgina d'inici. (Com si l'error es va trobar) Potser VBET està tractant de traduir el codi i els cargols que la pantalla possiblement?

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    2,988
    Les entrades de blog
    1

VBET no es tradueix JavaScripts. Vostè simplement no pot comprovar VBET té alguna cosa a veure amb aquest comportament: només ha de desactivar VBET per un moment i veure què segueix passant. Si sí, llavors no té res comú amb VBET.

VGF
    VGF is offline
    Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    34

Gràcies, de vegades jo no ho crec.

He desactivat tots els plugins i segueix sense funcionar. Per tant ... ha de ser problema amb vBulletin.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33