Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues Control vBET en vBulletin 5

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 2 de 2

Tema: PhotoPost pro pregunta

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    13

Default PhotoPost pro pregunta

Hola, cada vegada que canviï "directori addicional" de les paraules a l'arxiu de reescriure. És tot el directori? O simplement la ->> / Galeria /? Segueixo tenint errors interns del servidor quan es tracta de visitar la meva pàgina pro PhotoPost.

Gràcies, producte impressionant!

He editat, en el VBET >> Inici>> mantenir el directori>>> / Galeria /

En el meu principal. Htaccess he afegit la regla, on vaig canviar "directori addicional" de les paraules a la galeria

Vaig posar el canvi vbenterprisetranslator_front_controller.php 'SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH ho a la carpeta de la Galeria. Ruta canviada usant l'eina de directori per trobar el meu camí. afegir les regles de reescriptura. Hehehehe i tot i així obtenir la pàgina d'error intern del servidor. Estic confós.
    Durar editat per El Caballo; 22-09-10 A 16:34.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    2,945
    Les entrades de blog
    1

Sí - la integració de PhotoPost pot ser un dolor. Sabem que, però no podem fer-ho més fàcil. És perquè PhotoPost no són compatibles amb vBulletin manera normal de generació de pàgines (amb el ganxo global_complete No s'admet).

Si us plau, introduïu el contingut complet de l'arxiu. Htaccess del directori principal del directori i photpost. Anem a comprovar-ho.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33