Comprar ara! Característiques Descàrregues
Pàgina 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultats 11 al 12 de 12
Com arbre2Gustos

Tema: VBET 4.4.0 Llançament

1. # 11
    Membre
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    46

Defecte

Text traduït de forma automàtica a partir de: hebreu: Català
    Text traduït
    Pel que em suggereixen que esperar per llançar la versió estable?
    La versió que va fer que els meus problemes amb el meu servidor va ser 4.2.3 - i es va aturar i ja que estic a l'espera de ser alliberada la versió estable que compleixi amb els problemes de la utilització del servidor que tenia en l'anterior
    La major part de la versió 4.2.3 problemes esgotat tots els recursos dedicats al meu servidor
    Text original

2. # 12
    Michał Podbielski (VBET Personal) Avatar de VBET
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    2,720
    Les entrades de blog
    1

Defecte

Cita Iniciat per dacho Veure Missatge
    Text traduït de forma automàtica a partir de: hebreu: Català
    Text traduït
    Pel que em suggereixen que esperar per llançar la versió estable?
    La versió que va fer que els meus problemes amb el meu servidor va ser 4.2.3 - i es va aturar i ja que estic a l'espera de ser alliberada la versió estable que compleixi amb els problemes de la utilització del servidor que tenia en l'anterior
    La major part de la versió 4.2.3 problemes esgotat tots els recursos dedicats al meu servidor
    Text original
    Si té un problema, si us plau fil obert per al seu maneig en la secció de solució de problemes. Si ja ho va fer - si us plau dóna'm URL a aquest fil.

Crec que estarem preparats amb vBET4.4.1 llançament a finals d'aquest mes. Aquest serà llançat només la correcció d'errors - no les noves funcions d'acord amb VBET 4.4.0

PS.
    En aquest moment també estem preparant per mudar-se VBET fòrum per vBulletin 4

Pàgina 2 de 2 PrimerPrimer 12

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27