Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues Control vBET en vBulletin 5

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 5 de 5

Tema: VBET 3.2.0 llançat

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,031
    Les entrades de blog
    1

Default VBET 3.2.0 llançat

Aquesta versió afegeix noves característiques, que va ser demanat pels usuaris i corregeix alguns errors (sobretot nos poc més gran i un dels enllaços a traduir RSS). Per Vegeu els detalls a continuació.

Què hi ha de nou:
    • Detecta de forma automàtica en la qual el llenguatge està escrit missatge (Configurable amb quatre estratègies diferents)
    • En els controls d'inici de sessió d'usuari s'han establert per defecte el llenguatge i els redirigeix a la pàgina d'edició de detalls (configurable)
    • Permet establir l'idioma utilitzat per defecte d'administrador CP
    • Mostra l'idioma de l'usuari per defecte a la pàgina d'informació dels membres
    • En el camp de registre d'idioma de la pàgina per defecte es pot mostrar com una llista o un conjunt de botons de ràdio amb banderes (configurable)
    • Afegit suport per posar personalitzat per al menú desplegable

Bugs corregits:
    • Corregit problema amb els enllaços en el llenguatge style = # quan es va incloure a l'enllaç
    • Corregit problema de la traducció enllaços per a dues senyals de bytes no utf-8 fòrums
    • Corregit problema amb tornar a estar amb el llenguatge fòrum per defecte (les cookies de compensació)
    • Links per a traduir els canals RSS amb Matías estan treballant molt bé ara

Plantilles canviat:
    • vbenterprisetranslator_flags_begin
    • vbenterprisetranslator_flags_end

Altres:
    • Senzilla integració amb Matías (Per als nous VBET 3.x instal.lacions)

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    14

Default gràcies

Gràcies per la nova versió hem creat l'esperança it.I que funcionarà sense problemes
    Aquest lloc és un site.If *** funciona aquest sistema serà una molt bona referència per you.I ll compartir la meva analytcs aquí.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,031
    Les entrades de blog
    1

I això serà també gran per als fòrums que permet als hostes per escriure missatges

Que es diverteixin! i ens alegra que t'agradi

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    77

Quote Iniciat per vBET View Post
    Què hi ha de nou:
    • Mostra l'idioma de l'usuari per defecte a la pàgina d'informació dels membres
    On és aquest lloc? Hi ha una opció en admincp que hem d'ajustar? És aquesta mostra per defecte? Perquè quan es va en la pàgina Informació de membre, no veig el llenguatge utilitzat per l'usuari.

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    77

Oblida't d'això, l'he trobat. Jo no vaig veure que era a més l'estat en línia. Jo estava mirant sota d'una de les fitxes, especialment "El meu informació".

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33