-
Les persones que visiten el meu lloc són en primer lloc una pregunta en rus?
Hola tots, quan la gent d'altres llocs al voltant del món visita el meu lloc que semblen tenir un pop cap amunt de demanar una pregunta en rus i l'url és mysite.com/ru/ si que feu clic a qualsevol dels botons a continuació, van aconseguir el lloc en la seva llengua, algú pot ajudar?
Aquí és un enllaç a la foto que s'estan mostrant el messagebox http://www.thecodecage.com/Russian%20question.png
Last edited by Simon Lloyd; 02-01-12 a 19:15.
-
vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
Hola
Més probablement no és coused per VBET - VBET no s'ha instal·lat qualsevol de manera pop alça, si us plau, assegureu-vos que això no és una part de qualsevol altre plugin o mod
-
Mai no veure-ho, no VBET pregunta l'usuari si que want to go to les seves usercp a Assignar el seu idioma?
-
Aquest és el text!
ПЕРЕЙТИ INVERSORS НА РУССКИЙ ПЕРЕВОД?
Aquesta és la traducció
Anar a la traducció al rus?
Així que és definately VBET fer-ho!!
EDIT: i tinc l'última versió de VBET com vostès saben, l'accés de tots els detalls que jo pm tenia un curt mentre fa encara hauria de treballar si vostè necessita per comprovar les coses.
Last edited by Simon Lloyd; 02-01-12 a 21:56.
-
Ok
Una cosa va venir a mi. Podria vostè si us plau comprovar els valors de dues opcions:
AdminCP -> VBET -> Altres -> Redirigir al llenguatge de l'usuari
i
AdminCP -> VBET -> Altres -> Redirigir al llenguatge de l'usuari
Si us plau, intenti impossibilitar-lo llavors chack una altra vegada per a pop-up
-
M'agradaria anar a aquest problema però thats no realment l'assumpte, és el fet que és sempre en rus sobretot!, un tipus de l'Índia va visitar el lloc avui i aconseguia que en rus, el seu navegador té configurat per a l'anglès, la seva ubicació és Nova Delhi, que no era un membre per la qual cosa no s'ha seleccionat una llengua així que només hauria de tenir el Fòrum va presentar en l'idioma per defecte "Anglès" de missatges del Fòrum
Crec que hi ha un assumpte diferent que redirigir l'usuari, si és que no sempre seria en rus.
-
Pop cap amunt de està programat per a:
Redirigir a editar el perfil
Només després de connexió
Redirigir al llenguatge de l'usuari
Li va preguntar - l'usuari se li demanarà fa ell vol ser redirigit
-
Només em connectava del meu fòrum (com im sempre connectat) i la caixa apareixia, les escenes són "després de registrar a" per què després de registrar fora llavors?, m'estava preguntant per què el meu membre havia disminuït, i el meu ingrés d'anunci havia caigut en picat, he estat buscant per raons de cap del que puc trobar però una vegada que el pop cap amunt de hi ha el lloc no es carrega a menys que la caixa es cancel o OK ' d cap de que un motor de cerca pot fer!
-
Acceptar
Utilitzant accés he enviat jo wil comprovar-ho ara mateix
EDIT:
Podria descriure em pas a pas què fer per veure aquest pop-up,
Si és necessari creat també no admin podria provar compte.
Last edited by r.dziadusz; 03-01-12 a 20:03.
-
PM enviat amb nous detalls d'usuari registrat.
Etiquetes per aquest tema
Permisos
- Vostè no pot crear nous temes
- Vostè no pot enviar respostes
- Vostè no pot Arxius adjunts
- Vostè no pot editar els teus missatges
-
Regles del Fòrum