Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 2 de 2

Tema: Pre-Vendes/Actualització Pregunta - És vBET encara es manté?

  1. #1
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Agost 2010
    Missatges
    4

    Default Pre-Vendes/Actualització Pregunta - És vBET encara es manté?

    Hola,
    Encara estic executant una versió anterior de vBET (a la meva edat v3.8.9 vBulletin) -- i que busquen millorar el web a les últimes v5 versió estable i a continuació, actualització vBet a la versió actual (suposant que funciona). Vaig preguntar perquè no veig cap missatges per un temps...

    També estic interessat a millorar el lloc de tenir SSL habilitat i entendre que vBulletin 5 és "SSL compatible' -- es vBET també funcionen si la instal·lació està configurat per SSL?

    Si us plau, m'ho fas saber a aquests?

    Gràcies

  2. #2
    Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

    Default

    vBET ha estat refinat funcionalitat i clients poques vegades informe de les qüestions, perquè no hi ha gaires aportacions noves.
    vBET 5 s'ha provat a la versió vB 5.1.9. Vostè pot provar la vBET 5 en la nostra prova fòrum: Fòrums - prova Fòrum vBET 5. Només has d'entrar a una prova compte.
    En aquest moment no hi ha temes relacionats amb SSL. vBET treballant en el resultat abans que es remet a l'exterior, de manera que un xifrat no hauria de tenir cap impacte en el treball vBET.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

  • Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •