Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues Control vBET en vBulletin 5

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 7 de 7

Tema: URL mapa web es fals o veritable?

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Juny 2011
    Missatges
    4

Default URL mapa web es fals o veritable?

Text automatically translated from: German to: Catalan
    Translated text
    Al primer que vull dir que crec que VBET d'un producte enginyós que cada cèntim val la pena costa

sitemaps són la url url correcta és el següent:
    HTML Code:
    /forum/ja/vbet-good-stories/719-%E3%82%82%E3%81%86%E4%B8%80%E3%81%A4%E3%81%AE%E3%82%B5%E3%82%AF%E3%82%BB%E3%82%B9%E3%82%B9%E3%83%88%E3%83%BC%E3%83%AA%E3%83%BC.html
    o només l'URL com aquesta:
    HTML Code:
    /forum/vbet-good-stories/719-another-success-story.html
    El pregunto perquè per a mi això és un punt clau de venda. Per a les adreces URL com aquesta:
    Code:
    /forum/vbet-good-stories/719-another-success-story.html
    en un mapa, són ximpleries, perquè està utilitzant una redirecció 301 a
    HTML Code:
    /forum/ja/vbet-good-stories/719-%E3%82%82%E3%81%86%E4%B8%80%E3%81%A4%E3%81%AE%E3%82%B5%E3%82%AF%E3%82%BB%E3%82%B9%E3%82%B9%E3%83%88%E3%83%BC%E3%83%AA%E3%83%BC.html
    ser transmès i el sitemaps té el certificat de direcció no són els equivocats.

També volia preguntar-li si reescrit en les adreces URL Sitemaps i els fòrums que ús només la URL del fòrum no és la URL del fil al mapa

moltes gràcies per l'ajuda

ps per què enviar una contribució, és que està prohibit publicar enllaços a altres llocs quan no he fet això? He publicat només en la part esquerra d'aquesta pàgina

Original text

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,032
    Les entrades de blog
    1

Hola.

En aquest moment en el qual integrar VBET amb generador de mapa que travesser no s'han traduït en enllaços mapa web. VBET enllaços es tradueix en el seu fòrum, de manera que Google i altres aranyes es troben i el seu índex de pàgines traduïdes.

Tingueu en compte que ja tenim planificat una solució per donar suport a la generació de mapa del lloc amb enllaços ja traduïts (veure aquí per a més detalls: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post8978). No tenim data de llançament per a aquest moment. En primer lloc anem a afegir una altra traducció suport motors per vBET3.x (ara és només en vBET4.x) i després d'això anem a implementar altres característiques - incloent suport per a enllaços traduït per al generador de mapa. Si us plau, tingueu en compte que la integració amb el generador de mapa no és necessari en absolut - això és només ajudar a Google que probablement farà que les seves pàgines indexades més ràpid, encara els que s'indexaran tota manera gràcies als robots de Google.

Si vostè té alguna pregunta si us plau pregunteu futur

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Juny 2011
    Missatges
    4

Translated text
    wow ràpida resposta, gràcies.

Ok és bo que s'ha previst la integració de les adreces URL per traduir el mapa del lloc.

Google porta a terme, lamentablement, només un cert nombre d'URL que tenen una redirecció 301 per la qual cosa aquesta característica seria molt útil i important.
    Tinc en el meu fòrum, sense aquesta característica aproximadament 26.000.000 301 redireccions que Google penalitza

He llegit aquesta aquí: vbet4-integration-other-plugins/415-sitemap-generator-integration.html

També està previst que la url FÒRUMS agregat al mapa del lloc?
    Fins ara, només la URL del fil que s'insereix.

Tinc 1200 Temes del Fòrum i 500.000, per tant només els fòrums a la URL del meu lloc del que seria important per a mi aquesta és la url de fòrum al mapa són.
    És això possible?

L'última pregunta.
    És possible incompliment d'un fòrum complet en un idioma a un altre idioma?

Exemple.
    Tinc un fòrum alemany i que sempre es mostrarà i per a cada un en anglès, això és possible?

Perquè vaig poder fer còpies d'un fòrum sobre els seus propis dominis en diferents idiomes
    Original text

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,032
    Les entrades de blog
    1

En aquest moment el procediment d'integració mapa no inclouen l'addició d'enllaços fòrum de pàgines traduïdes. Per descomptat, és possible - només que no tenia dubte d'això abans, així que no li importava abans.

No entenc la seva pregunta sobre el llenguatge del fòrum. VBET se suposa que el fòrum té una llengua i el tradueix a altres idiomes per complet. Quan el fòrum està en alemany, després de fer clic fòrum bandera tot es tradueix a l'anglès Anglès - tal com es pot veure en el nostre fòrum. No ha de fer cap còpia del fòrum. Així mateix aquesta còpia serà per a vostè molt car - per cada còpia que es requereix llicència per vBulletin, Matías i VBET. També el seu contingut en cada còpia canviarà independent. No veig cap sentit en absolut per això. Per tant - no fer front. VBET s'encarrega de tot

Alguna pregunta més

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Juny 2011
    Missatges
    4

Translated text
    bé perquè de la qüestió; =)

Així que he acceptat un fòrum alemany (URL
    HTML Code:
    deutsch.de
    ) I també volem que l'usuari Anglès pots llegir aquest.
    Llavors puc instal lar VBET i jo en la URL
    HTML Code:
    deutsch.de
    la versió alemanya i
    HTML Code:
    deutsch.de/en
    la versió en anglès. això està bé si voleu que els usuaris Alemany i Anglès comparteixen una plataforma junts.
    Però si voleu que els usuaris Alemany i Anglès tenen el seu propi fòrum, llavors seria millor que fer una còpia del Fòrum
    Llavors tinc dos fòrums alemany.
    un domini a la
    HTML Code:
    deutsch.de
    d'usuari en alemany i una en el domini
    HTML Code:
    englisch.com
    Anglès per als usuaris. Això permet que l'usuari llegeixi el vell contribucions Anglès Alemany a la englisch.com fòrum deu, per descomptat, Anglès per defecte.

Així que he tingut la Junta dues Independent independents cadascun amb la seva pròpia llengua i de domini propi.

Li vaig expressar la meva idea d'entendre?

És beneficiós.
    Google no indexa els 10 milions de pàgines d'un domini.
    Però 10 milions de pàgines indexades per Google 50 dominis
    Original text
    Durar editat per Alpha; 28-06-11 A 15:33.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,032
    Les entrades de blog
    1

En aquest cas no és necessari VBET en tots els ... Vostè acaba de cerat 50 un fòrum d'idiomes. Llavors, quina de les traduccions? Si us plau, tingueu en compte que això serà molt costós per a vostè - 50 llicències de vBulletin i potser altres plugins pagat. També 50 taules es consumeixen molts més recursos (CPU, memòria).

També en el cas que tingui 50 taulers independents - crear 50 comunitats diferents. Amb VBET que tenen l'avantatge de la comunitat ja existents per a la integració amb les persones que utilitzen altres idiomes ... VBET és bona idea

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Juny 2011
    Missatges
    4

Translated text
    Per desgràcia, no és tan simple.
    Tinc un fòrum alemany, que té 1,5 milions de llocs de treball. Aquests missatges són, per descomptat, també està disponible en tots els idiomes.
    Base tan bàsic com ho va ser.
    Sé que pot ser de 50 nous fòrums única raó que té sentit.
    Per què hauria de ser de 50 noves raons buit fòrums, però si tinc 1.500.000 missatges com el contingut?
    Però només en un idioma
    Aquest contingut representa un factor econòmic pot ser multiplicat amb la traducció a diferents idiomes.
    Només el 100x funciona millor en dominis independents en què la Junta pot traduir el desenvolupament de posicions independents.

El factor de cost inicial és secundari. El fòrum alemany té menys costos de servidor 100-200 **** mèrit.
    Si una còpia d'Anglès d'assolir només el 10% de la dignitat que encara seria rendible. No hi ha fòrums en el cost del nou servidor dels servidors existents no estan ocupats amb reserves suficients. Espera tenir només el cost de la llicència.
    A més, no vull fer 50 fòrums alhora, però sempre una darrere l'altra

Però crec que he trobat una solució.
    htaccess en
    HTML Code:
    #RewriteRule ^([^/]*)$ http://www.englisch.com/en/$1 [R=301,L]
    En realitat hauria de funcionar.

Però tornem al tema
    Acceptar vaig a tractar de trobar a algú que jo, que pot integrar URL del fòrum en el lloc.
    Després vaig a comprar VBET.
    Gràcies per l'ajuda

i gràcies per aquest gran programa
    Original text

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33