Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues Control vBET en vBulletin 5

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 2 de 2

Tema: pregunta

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Maig 2011
    Missatges
    25

Default pregunta

He llegit a la Matías fòrums que aquest model realment mal a la meva fòrum a la manera com ho descriu?
    Sé que és més d'un any, i quin tipus és haver fet una merda de tones de treballar-hi des de llavors, i encara que s'han fixat si n'hi ha.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,032
    Les entrades de blog
    1

Hola. Sí sabem que Matías descriu diversos punts per edat VBET podria danyar SEO. És per això que es va fer càrrec de tots els arguments assenyalats per Matías equip i desfer-se de la seva expedició per la millora de VBET.

Així com vostè ha assenyalat que era vella discussió, i no és real ja. VBET és SEO amigable. Donem suport SEO enllaços. Ens ajuda a la traducció d'enllaços. Jo crec que fins i tot hauria d'agrair a Matías equip perquè ens assenyala la forma de millorar el nostre producte

Des d'aquesta fila de la pàgina principal del nostre temps creix de 0 a 5 i vam obtenir el trànsit de tot el món. Així que estic definitivament segur VBET no ferir nostre fòrum

També tingui en compte que des de llavors no només la millora VBET en SEO zona, també es suma gran quantitat de noves característiques i un rendiment millorat mitjançant l'addició de suport per a memòria cau d'arxius completa per als clients i la memòria cau

Si vostè té alguna pregunta més, si us plau pregunteu, estarem encantats d'ajudar-

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33