PDA

Veure la Versió Completa: Quina versió de VBET per v 3.6.8 i 3.3 Matías?

myandy99
21-07-10, 19:16
Hola, sóc nou en aquesta comunitat i molt interessat en aquest producte.

Pot algú dir-me el següent:

1. Quina versió VBET recolza vBulletin 3.6.8 i 3.3 Matías?
2. Quina és la diferència entre la versió VBET gratuïta i la versió no-lliure?

Gràcies!

vBET
22-07-10, 07:40
Hola. Oficialment VBET recolza vB3.8 o 4.0 i última versió de Matías.

Tot i això tenim clients amb VBET en vBulletin 3.6.x - que funciona bé. Només hi ha un problema relacionat amb vBulletin error i que és per això que no són capaços d'arreglar (l'equip de vBulletin necessita arreglar els seus errors). Aquest problema està relacionat amb la traducció de les pàgines d'arxiu i només per als fòrums (pàgina d'arxiu principal i les discussions pàgines dels arxius es tradueix així).

El client que estic escrivint no és amb Matías. Així que ho sento, però no puc dir-li com VBET exactament el treball amb les versions antigues. De tota manera - vostè pot començar provant la nostra versió lliure en el fòrum. I si estarà bé, llavors pot quedar amb un gratis, o comprar un pagament si vols tenir traduccions molt més ràpid i suport de la comunitat multilingüe:)

myandy99
20-07-11, 05:43
Jo havia agafat en el meu pla de proves de VBET com Matías afirma que no hi donaria suport i que podria ser (o seria) VBET problemàtica utilitzant amb Matías.

De tota manera avui he decidit posar a prova el que has dit (que va dir que treballarà amb Matías), de manera que he instal lat la versió gratuïta d'una prova i he trobat la traducció funciona molt bé!

No obstant això, no és un problema important a la URL:

El meu lloc és un lloc de xarxes socials (xxx.com URL) integrat amb un fòrum vBulletin v3.6.8 (xxx.com URL / fòrums).

. Després d'instal lar VBET i els canvis realitzats arran del fòrum htaccess, em vaig trobar amb un problema - una vegada que va triar una traducció, no puc tornar a xxx.com xxx.com com totes les adreces URL es converteix ara en el xxx.com / fòrums.

Per exemple URL xxx.com / index.php? Pàgina de música = ara es converteix en xxx.com / fòrums / index.php? Page = música i per tant, la part de xarxes socials d'aquest lloc és completament trencat, com totes les URL que es redireccionen als fòrums: vBulletin.

Alguna idea de com resoldre això?

Sens dubte adquirir aquest producte, si això es pot resoldre.

myandy99
20-07-11, 06:09
Sembla que en desactivar el seguiment d'URL a la configuració de VBET puc resoldre el problema d'URL. No obstant això, la traducció seria deixar de treballar en la manera que ho va fer. Ara el que faig clic a fil, es mostra com Anglès per defecte, en lloc de l'idioma prèviament escollit, i per cada pàgina que haurà de fer clic a l'indicador idioma a traduir. Això no és desitjable.

M'agradaria que l'URL de seguiment a la feina sense ficar la pota a la meva adreça.

vBET
20-07-11, 16:26
Hola.

Aquesta no és la secció de temes. Si té un problema amb la versió gratuïta, si us plau escrigui aquí: Gratuït Versió vBET2.3.x - Traductor: vBulletin Empresa (VBET) (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/free-version-vbet2-3-x/)

El més probable és que hi hagi mala configuració o. Regles htaccess (veure És vostè el valor de fa adequat per al paràmetre Directori de fòrums).

basketmen
22-07-11, 06:45
Hola myandy99, estic fent servir vb 3.6.x també, i vBSEO 3.5, VBET versió pagada funciona bé gairebé un any instal lat, comprovar els meus missatges abans de

a partir de la descripció del seu problema ha de ser htaccess, ho tinc massa abans i pagar Michal, la integració / instal lació de $ 30 per fer VBET treballant bé i integrat amb un altre script / mod

simplement deixar que el procés l'instal per a vostè

vBET
22-07-11, 11:38
El seu problema és perquè la versió gratuïta no suport a la traducció fora del fòrum. Versió completa serà traduir pàgines fora de fòrum, que es generen amb el motor de vBulletin.

Aquest és el fil de la qüestió:

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with Google translations by vB Enterprise Translator 4.9.2