PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Història infructuosament?

mario06
14-07-10, 04:27
Tenint en compte que VBET manté la càrrega de la CPU del servidor bastant alt i fora dels llocs de 350K només el 2% dels fils estan indexats en diferents idiomes és el que realment val la pena?

Matías té instal lat el que és aquesta una necessitat per a la presa de VBET fer la seva feina complet?

És | Va ser aquest mod no provat en un tauler Matías?

Quin percentatge es dóna a Matías i VBET per a la indexació?

En les històries d'èxit molt poca informació givin fer les coses una mica confús per a mi.
Matías instal | Detalls?
Configuració del servidor?
configuració VBET?
configuració de Matías?
configuració de vBulletin?
Google PR?
etc?

mario06
16-07-10, 16:18
Diàries de fins a:)

Ramses
16-07-10, 19:49
No tinc vBSEO instal i pel que jo puc dir que amb prou feines es pot veure un augment de visitants. Ok, potser alguns visitants llenguatge més Anglès, Polonès od'un altre tipus, però en nombres estem parlant de potser 500-1000 visitants addicionals en un mes. Cada dia potser 30 visites addicionals, en percentatges es tracta d'un augment de l'1%.
Així que crec que el millor efecte només es produeix si es instal vBSEO.

pepito69
16-07-10, 20:31
Hola,
No estic fent servir Matías.
Vaig començar a utilitzar VBET el 5 d'aquest mes. En 10 dies les visites van en augment. En%:

(15,79%)
visites: 24.813
Abans: 21.429
Jo ho vaig a tenir més de 1000 visitants més al dia en poc temps.
Però no tinc el meu web traduït, només els fòrums. Aquest producte (VBET) és un bon (ok. .. genial ...) però la idea em torna boja amb molts problemes. En poc temps és fàcil de dir que està bé, però anem a veure el que passarà d'aquí a uns mesos ...

mario06
17-07-10, 18:29
no puc veure una diferència en més usuaris des del meu fòrum ha anat en constant augment en els últims anys i els meus ingressos d'AdSense s'ha mantingut igual, a més, estic monitoritzant tot en estreta col.laboració amb Google Analytics, estic convençut que amb Matías url és reescriu una necessitat de veure alguns resultats significatius, si us plau, tingueu en compte que sóc amo de Matías, però desinstal, ja que afegeix més estrès al servidor i des que he estat fent durant molts anys segurament no es pot afegir url torna a escriure el que en aquest punt crec que és inútil

La solució real per a l'èxit és la qualitat del contingut i d'alta backlinks PR aquesta és la meva opinió personal, però jo recomano VBET simplement per la seva funció de traducció, que és un actiu valuós

pepito69
17-07-10, 18:41
La solució real per a l'èxit és la qualitat del contingut i d'alt PR

Aquest és el més important, és clar.

mario06
18-07-10, 10:45
Hola,
No estic fent servir Matías.
Vaig començar a utilitzar VBET el 5 d'aquest mes. En 10 dies les visites van en augment. En%:

(15,79%)
visites: 24.813
Abans: 21.429
Jo ho vaig a tenir més de 1000 visitants més al dia en poc temps.
Però no tinc el meu web traduït, només els fòrums. Aquest producte (VBET) és un bon (ok. .. genial ...) però la idea em torna boja amb molts problemes. En poc temps és fàcil de dir que està bé, però anem a veure el que passarà d'aquí a uns mesos ...

Des del fòrum és nou això pot ser una coincidència o potser el meu fòrum és més gran pel que pren més temps de totes maneres el temps ho dirà. Però sabent les configuracions i ajustaments de les històries d'èxit estaria malament tampoc.

Salutacions cordials

mario06
18-07-10, 10:51
No tinc vBSEO instal i pel que jo puc dir que amb prou feines es pot veure un augment de visitants. Ok, potser alguns visitants llenguatge més Anglès, Polonès od'un altre tipus, però en nombres estem parlant de potser 500-1000 visitants addicionals en un mes. Cada dia potser 30 visites addicionals, en percentatges es tracta d'un augment de l'1%.
Així que crec que el millor efecte només es produeix si es instal vBSEO.

Però com he dit anteriorment, se li afegeix més dubtes i sense la url torna a escriure no seria efectiu com amb url torna a escriure i tot el que en un fòrum de mig / gran, no es recomana pel que has arribat a un carreró sense sortida i prefereixen de no instal.

vBET
20-07-10, 20:24
Tenint en compte que VBET manté la càrrega de la CPU del servidor bastant alt i fora dels llocs de 350K només el 2% dels fils estan indexats en diferents idiomes és el que realment val la pena?

Matías té instal lat el que és aquesta una necessitat per a la presa de VBET fer la seva feina complet?

És | Va ser aquest mod no provat en un tauler Matías?

Quin percentatge es dóna a Matías i VBET per a la indexació?

En les històries d'èxit molt poca informació givin fer les coses una mica confús per a mi.
Matías instal | Detalls?
Configuració del servidor?
configuració VBET?
configuració de Matías?
configuració de vBulletin?
Google PR?
etc?

Tingueu en compte que no fa res per VBET pàgines normals - si la càrrega de la CPU creix significa que les seves pàgines són visitades traduït - pel que obtenir l'èxit en tenir més trànsit a les pàgines traduïdes. Nou trànsit sempre tindrà més recursos del seu servidor, no importa què ho tenen per VBET o qualsevol altra forma.

També tingui en compte que és altament configurable VBET formiga pot simplement disminuir la seva càrrega de la CPU - veure indicis de rendiment: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html
Els nostres clients utilitzen VBET amb fòrums molt grans sense cap tipus de problemes de rendiment, si el té, llavors ho tenen en la seva pròpia sol.licitud. Té forma senzilla d'eliminar mitjançant l'ús dels nostres consells de rendiment.
Ara, gràcies a VBET que tenen un contingut 52 vegades més - que no es pot fer per art de màgia. Es necessita una mica de més recursos - si vostè no pot gestionar en el seu servidor - només ha de configurar:) En l'exemple de desactivar alguns idiomes. Però en realitat jo estava en el fòrum i veig que les traduccions es bifurquen ràpid, així que no es recomana per eliminar les traduccions en aquest cas. Ets escrivint sobre ús de la CPU - aquest no és un problema. Mentre encara té alguns recursos de la CPU lliure i les respostes són ràpides, només significa que està utilitzant els seus recursos.

VBET pot funcionar completament sense mcloud - vostè ho està utilitzant d'aquesta manera pel que ja ho saben. VBET i fa la seva feina completament sense Matías - Matías té res en comú amb les traduccions i el suport a la comunitat de cafebabel.com. També vBulletin 4.x té el seu propi SEO donar suport als vincles i VBET també és compatible amb la seva traducció.

VBET està totalment provat, sense Matías i tenim molts clients que estan utilitzant d'aquesta manera - incloent a vostè. Així que vostè pot sí que està treballant. Jo realment no entenc el motiu d'aquesta pregunta ... Si trobeu alguna cosa mal funcionament del seu consell - si us plau, només es nota en la secció d'informes d'errors.

Percentatge d'indexació donada per l'estand i Matías VBET és del 0% - cap dels que la indexació. I no hi ha cap eina que farà d'indexació perquè en el seu fòrum. La indexació es fa per les aranyes de Google que estan treballant en qualitat de convidats al fòrum.

Històries d'èxit estan donades pels nostres usuaris - simplement pot preguntar sobre els detalls. Però aquesta és la secció definitiva per aquest mal - el personal d'aquí VBET suport ruscs. Només has de preguntar per PM - veure qui escriu que la història. Ens va donar alguns exemples d'històries d'èxit, però només propietari del fòrum et pot donar detalls sobre la seva configuració si així ho desitja.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.9.2