PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Gràcies per VBET però m'adono algun problema estrany amb cmps_index pàgina

symbianist
15-06-10, 14:28
Gràcies per VBET però m'adono algun problema estrany amb cmps_index pàgina.
Jo tinc la meva pag cmps_index.php renombrado a bindex.php. Però quan estic tractant de fer clic al trnalstor per exemple, l'àrab, que està mostrant un enllaç tallat com

www.mywebsite.com / ar / b
que se suposa que es

www.mywebsite.com / ar / bindex.php

I és el mateix per a totes les traduccions. Com puc per corregir aquest error. gràcies per endavant.

vBET
15-06-10, 17:35
VBET talls index.php de la URL - és per això que tenen aquest problema. Per a una solució ràpida, si us plau:
1. Edita l'arxiu / includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
2. Cerca:

if (false !== strpos($address, 'index.php') && false === strpos($address, '/archive/')) {
$address = str_replace('index.php','',$address);
}

2. Substituir per:

if (false !== strpos($address, '/index.php') && false === strpos($address, '/archive/')) {
$address = str_replace('/index.php','/',$address);
}

Si us plau, confirmi serveix d'ajuda. Anem a incloure en la propera versió perquè es calma al respecte durant les actualitzacions:)

symbianist
16-06-10, 10:25
Estic equivocat. És el nom original de index.php a bindex.php i el meu cmps_index.php a index.php.
El meu traductor en index.php (originalment cmps_index.php) sembla que treballen bé, però el bindex.php (originalment index.php) no funciona.

I no puc trobar aquests codis en / includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php

si (false! == strpos ($ direccio, 'index.php') & & falsa === strpos ($ direcció, "/ arxiu / ')) {
$ Direcció = str_replace ('index.php direcció','',$);
}

Això és el que tinc a / includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php

if ($ index = strpos ($ direccio, 'index.php')) {
$ Direcció = str_replace ('index.php direcció','',$);
}

Si us plau, respongui més aviat millor.

vBET
16-06-10, 20:08
OK - aquest codi que has trobat és l'un. Et vaig donar el codi de la versió no publicat encara. Però no ho ús - perquè el tema és quelcom més que vostè descriu en primer lloc.

Sobre veritable problema. En primer lloc - assegurar-se que no es realitza a causa de la configuració Matías (com reescriure el costum o alguna cosa així).

Quan vostè estarà segur que no és Matías, si us plau PM URL del seu fòrum i dades d'accés a Admin CP, CP Matías i FTP - que haurà de comprovar que en el seu lloc.

vBET
05-07-10, 07:41
A causa que va anar a PM - per confirmar pot emetre ser tancat?

vBET
07-08-10, 11:56
No hi ha confirmació - tema de tancament. En cas que encara està activa si us plau respondre aquí i serà reobert.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.9.99 supports automatic translations