PDA

Veure la Versió Completa: Com funciona el branding opció lliure?

nlpconnections
11-04-10, 13:55
He recolzat aquest, quan era un mod gratuït, però vostè va dir que no va rebre la meva donació - i tot i que li va donar la identificació de la transacció Paypay encara no va respondre.

Ara he de pagar per la versió completa, i l'opció lliure de marca, així - i encara té totes les seves marques al meu lloc i no va donar detalls de com treure'l.

Pot vostè respondre a això? Crec que és injust que he pagat dues vegades i jo encara no tinc el que he pagat. :)

Com es treu la marca? :):)

vBET
11-04-10, 14:37
Hola:)

Jo no estava revisant la seva donació, ja que també va escriure que vostè va a comprar la versió paga de tota manera. Així que no tenia sentit perdre temps. Ho vaig comprovar aquesta donació ara mateix i veig que em donació de connexions PNL al gener (amb identificació de la transacció és diferent) - que va escriure sobre ell a l'abril de ... Així que aquesta és la raó per la qual vaig pensar que no va arribar - he comprovat només les donacions últim no va fer fa uns mesos.

Si vostè té una llicència lliure de marca per defecte s'elimina vincle de crèdit. També se li permet després a eliminar la informació sobre la versió VBET en absolut. Nosaltres enviem les instruccions de com fer això per PM o email si algú està demanant.

Tens el que va pagar per - vostè pot estar segur:) que estic enviant PM a vostè en un moment:)

nlpconnections
11-04-10, 16:40
Gràcies per això!

Octavius
23-06-11, 05:47
Hola:)

Jo no estava revisant la seva donació, ja que també va escriure que vostè va a comprar la versió paga de tota manera. Així que no tenia sentit perdre temps. Ho vaig comprovar aquesta donació ara mateix i veig que em donació de connexions PNL al gener (amb identificació de la transacció és diferent) - que va escriure sobre ell a l'abril de ... Així que aquesta és la raó per la qual vaig pensar que no va arribar - he comprovat només les donacions últim no va fer fa uns mesos.

Si vostè té una llicència lliure de marca per defecte s'elimina vincle de crèdit. També se li permet després a eliminar la informació sobre la versió VBET en absolut. Nosaltres enviem les instruccions de com fer això per PM o email si algú està demanant.

Tens el que va pagar per - vostè pot estar segur:) que estic enviant PM a vostè en un moment:) Quan em compri la versió lliure de marca és tot això ja ha tret?

kamilkurczak
23-06-11, 13:07
Si vostè té una llicència lliure de marca per defecte s'elimina vincle de crèdit. També se li permet després a eliminar la informació sobre la versió VBET en absolut.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.9.99 enjoy automatic translations