PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Suport sota Circunstances que tots els altres segueixen

techanalyst
12-10-11, 22:14
Ill acceptar suport fins a:

1.) Codi NO canvi o modificació als plugins de tercer o vbulletin en si mateix
2.) No hi ha plugins que impossibilita

VBulletin, VBSeo i Dragonbyte té drets de Déu en el meu fòrums i no fan qualsevol dels anteriors

vBET
12-10-11, 22:16
Vostè ja va dir - sí. Estarem encantats d'ajudar-lo a:)

techanalyst
12-10-11, 22:17
Sense fer cap canvis en el codi, o els canvis opció a qualsevol plugin ther corrent

vBET
13-10-11, 00:28
Sense fer cap canvis en el codi, o els canvis opció a qualsevol plugin ther corrent

EXACTAMENT! Ja escrivim a vostè diverses vegades. I només treia el seu últim post aquí - si us plau no repetir els missatges més i més una altra vegada - és considerat SPAM i s'eliminaran. No té sentit al seu torn en el cercle.

Així que ja diverses vegades confirmava que anem a fer cap codi o opció canvis a i altres plugins que corre. També anem a DISSABLE res. Igual que vostè volia.

Així que si us plau fer parada excuses i fer-nos - I realment dubtar que realment hi ha la qüestió ni vol tenir vBET funcional en el seu fòrum. Això està escrit sense cap intenció d'atac personal - només vull dir-li que en la meva impressió, sembla no vol que nosaltres allà (i sabem que permet suport persona en el seu fòrum - que ho va escriure vostè mateix - també sempre podria posar accés temporal o prova fòrum amb tret si hi ha alguna cosa crucial, però no és - que va escriure que donen suport per a diferents mods de data usuaris té accés al seu fòrum). Fins a la sacietat present personalment I vagar quina és la raó d'aquest comportament? I com crec que l'assumpte podria estar compost de possibilitats (no realment existeix) només per tenir raó per cridar per al reemborsament. Cap atac personal - realment cridava per a això utilitzant upper casos i realment ja que va escriure diverses declaracions falses que cal prendre en consideració que puguem discutir aquí no existent assumpte compensat per forçar reemborsament. No ho diguis vostè fa això - només vull posar la seva atenció com es pot mirar i demanar-li que només ens mostren que l'assumpte realment existeix i naturalment ens permeten ajudar vostè en cas que si té problema amb cites desaparèixer per la resposta.

Així que una vegada més - podem no canvia altres plugins configuració ni codi ni impossibilitar qualsevol cosa. Així que no hi ha més excuses - només ens diuen treball en qüestió de si realment hi ha. No dic que no és, només dir que tinc dubtes raonables sobre això. Només vull que sàpigues que tenen raons a dubtar que. I si us plau, tingueu en compte que serà molt feliç d'ajudar-lo i fer vBET funciona correctament en el seu fòrum si ho vol i permetre per a això.

M és 1: 30 de la nit al nostre país - així que anem a anar d'allà més tard.

techanalyst
13-10-11, 00:54
Realment vull que funcioni, Im en realitat a caçar avall altres plugins de traducció. Jo realment volia aquesta explotació, però sé que és un fet si pots accedir youll canvia les opcions en vbseo o vbulletin, que és el que no volem. Així que el seu plugin no funciona com esperaria, això és un molt just suposició, treball de doesnt com "aquest client" voldria. Executar un munt, Photopost Pro, VBTube etc, tot comprat i la marca de franc, tots els byte de dragon, vbseo, vbulletin etc. etc., mai una vegada he demanat una devolució per què? Perquè "Treballaven com jo esperava"

Vostè em va trucar un estafador? Podria voler a preguntar sobre 9 altres proveïdors de plugin i gent que fa el tema de treball, Ive mai una vegada havia de demanar un reemborsament, ni qualsevol d'ells em va trucar un estafador

Jo estava pensant en això fins que em va trucar un estafador, una altra vegada un costum d'insult i esperen que funcionin amb vostè?

Im no culpar el programari, Im només que manifesta el seu isnt de programari per meu fòrum, vaig a trobar un altre plugin de traduccions que no requereixen d'això, i malament només considerar això un $200 + lliçó apresa

techanalyst
13-10-11, 01:00
En realitat en comptes d'un reemborsament posar un enllaç o avís de cap amunt de manifestar els canvis necessaris abans de la compra, id prefereixo saber que va ajudar el meu 200 + lliçó a una altra persona fora

O

Ill seguir la llicència i no utilitzar el programari fins a "client" Sé això és la seva millor en forma d'utilitzar? I per a l'hora I propis i no ús que vostè no comença a comptar els 365 dies de les actualitzacions fins que comenci a utilitzar-lo

vBET
14-10-11, 23:06
En realitat en comptes d'un reemborsament posar un enllaç o avís de cap amunt de manifestar els canvis necessaris abans de la compra, id prefereixo saber que va ajudar el meu 200 + lliçó a una altra persona fora

O

Ill seguir la llicència i no utilitzar el programari fins a "client" Sé això és la seva millor en forma d'utilitzar? I per a l'hora I propis i no ús que vostè no comença a comptar els 365 dies de les actualitzacions fins que comenci a utilitzar-lo

Cap canvi dins el codi és requerit en absolut per treballar vBET amb vBulletin.

vBET
14-10-11, 23:08
...Realment vaig voler aquest laborable, però sé per un fet si aconsegueixes accés youll opcions de canvi en vbseo o vbulletin, el qual és què jo dont voler. Així que el vostre plugin doesnt a feina li agrada jo esperaria...

Això és només més que absurdament excuse - vostè sap el futur... També sap els nombres de loteria?...

Vas ser assegurat molts cronometra que cap configuració d'altre plugins ni vBulletin serà canviat. Això és només una altra excusa. Cap assumpte que estàs escrivint que el vols funcional, quan quin és contra les vostres paraules. Si t'agradaria tenir vBET treballant en el vostre fòrum permetries per ajudar-te. Però no és possible d'ajudar quan l'assumpte és fet només per forçar reemborsament - què perfectament totalitat d'excusa el vostre comportament dins cas si és frau. A aquest moment aquest assumpte és considerat frau tan possible i tancat des de cap ajuda és requerida.

Som aquí per ajudar tu amb el vostre assumpte si realment existeix :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.9.99