PDA

Veure la Versió Completa: Problemes PhotoPost

Bill Craytor
22-02-11, 05:15
Tinc problemes per instal lar VBET treballar amb PhotoPost. He intentat seguint les instruccions d'altres missatges en va.

Tinc l'última descàrrega de vBulletin i foto vBulletin missatge s'instal • la a

/ Home / .... / public_html

PhotoPost s'instal • la a / home / .... / public_html / PhotoPost

Aquest és també un photopost.xxxx.yyy

He copiat l'estil de vBulletin a PhotoPost i la
banderes traduccions apareixen allà. Però quan faig clic a una bandera, salta de nou a la principal fòrum amb el principal fòrum de traducció. Quan vaig de nou en el fòrum PhotoPost no es tradueix. Aquest és també un problema si faig clic a qualsevol dels sub-fòrums PhotoPost.

Pot algú ajudar?

kamilkurczak
22-02-11, 12:20
Si us plau, enganxeu aquí una url a la integració de les instruccions que es realitzin.

bcraytor
26-02-11, 01:01
ValuationEngineer.com / Classificats ValuationEngineer.com / revisió i ValuationEngineer.com / PhotoPost

kamilkurczak
22-04-11, 09:54
Hola, si us plau podria vostè confirmar que aquesta qüestió està encara en el seu fòrum (el que necessita la nostra ajuda encara?)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.9.99