PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Advertència: vbenterprisetranslator_cachecleaner.php require_once

StarBuG
02-12-10, 17:38

Warning: require_once(/usr/path/admincp/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /usr/path/CORRECT ADMIN CP FOLDER/misc.php(2067) : eval()'d code on line 9

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/usr/path/admincp/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php/') in /usr/path/CORRECT ADMIN CP FOLDER/misc.php(2067) : eval()'d code on line 9

Hola

Aquest error es produeix en fer clic al netejador de memòria cau.
Això probablement es deu al fet que en algun lloc que no va tenir
canvi de nom de carpeta admincp config.php en compte

Un toc;)

mateuszr
11-12-10, 11:01
Hi ha una secció en config.php anomenat 'CAMÍ ALS PANELLS DE CONTROL ADMIN i moderador "i aquí estan les opcions:

$config['Misc']['admincpdir'] = 'admincp';
$config['Misc']['modcpdir'] = 'modcp';
Les modificacions de les quals haurien d'ajudar, però anem a investigar precisament, si hi ha alguna cosa més, el que podria provocar l'error descrit anteriorment.

mateuszr
13-12-10, 12:37
Pot confirmar que l'error es segueix produint?

chick
31-12-10, 16:22
Ho sento per la resposta tardana **********.. Sí, és clar que ho vaig fer o no podia entrar al meu panell d'administració.

Podria ser que el meu index.php es redirigeix (Matías) per bfdiscussion (nom no només redirigit)

I ara què?

Em vaig posar un accés directe a aquest fil perquè no s'oblidi de veure la seva resposta.

kamilkurczak
10-01-11, 14:38
hmm, em segueixen tractant de reproduir-lo. Pot descriure això el que ha de fer i el que ha de canviar?

kamilkurczak
20-01-11, 10:07
hola,
Tinc una solució per a vostè.

1. anar a Tauler de Admin-> Plugins & Products-> Gestiona Productes->
2. en el producte VBET trobar plug-in admin_maintenance
3. en aquest plugin trobar:

require_once(DIR. '/admincp/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php');
4. i substituir per:

require_once(DIR. '/'.$vbulletin->config['Misc']['admincpdir'].'/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php');
5. Guardar plugins
6. prova d'això.

Resolt, s'inclouran en la pròxima relase.
Gràcies per aquesta informació:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.9.2