PDA

Veure la Versió Completa: Resolt CMS-traducció és diferent quan els hostes i quan està connectat



brubros
06-09-10, 05:00
Jo sempre estic connectat a vBulletin com a administrador. Però fa uns dies vaig estar provant una mica i la sessió com a administrador i només veu el meu lloc web com un convidat no registrat. En CMS a la primera pàgina tinc un article que comença amb BBCODE [lang = pt] (en portuguès), però quan miro a la primera pàgina com un usuari no registrat el resum es publica a les Filipines. Llavors, si inicieu sessió com a administrador, el resum a la primera pàgina apareix en anglès com era d'esperar, traduït del portuguès. Molt estrany que els dos comportaments diferents en funció registra a l'estat. Si necessita informació addicional, si us plau no dubti en veure el meu lloc i, si és necessari, no dubti a entrar en les dades de connexió que ja ha proporcionat a vostè per a la instal.lació d'actualització més recent. Si no pots trobar la informació d'accés que proporcionen anteriorment, si us plau m'ho saber i jo PM a aquesta informació per a vostè. La seva ajuda, com sempre, és molt apreciada!

vBET
06-09-10, 07:48
El més probable és que hagi encès la memòria cau de Visitant i algú estava editant el missatge. Així que crec que la raó és la següent:
1. Algú va escriure missatge per al qual Google ha trobat un idioma incorrecte.
2. Que ja estava emmagatzemat en memòria cau en memòria cau Convidat
3. Algú va fer la correcció en el missatge (llenguatge CANVI)
En aquest escenari es pot veure diferents idiomes com a visitant (que han resultat Hache) i per a usuaris registrats. Tingueu en compte que en aquest cas serà en si desapareixen després de caché expiri (per defecte 1 hora per a les pàgines pertinents).

En què emet desaparèixer (pel que va ser només resultat en memòria cau) o s'ha d'investigar més aquest tema.

brubros
07-09-10, 14:17
Gràcies. La seva explicació sembla descriure amb precisió les circumstàncies de l'error ja que la traducció incorrecta sembla a desaparèixer com un problema en el temps en cada article. Per evitar aquest problema, hauria de desactivar la memòria cau? Com que sóc l'únic que la creació dels articles de la CMS i l'únic amb accés a la creació / modificació, és l'error de ser presentat per Google?

vBET
07-09-10, 19:20
Google no sempre troba un llenguatge apropiat. En general ho fa bé, encara de vegades no. Estic segur que Google és conscient d'això.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1