PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Els codis d'idioma que mostra!



Taurus
18-08-10, 16:28
Si us plau, vegeu el document adjunt. L'home, ja que va a 3.3.6, que ha estat un desastre!

http://i35.tinypic.com/244e7gn.png

kamilkurczak
18-08-10, 19:33
bé, que hauria de ser fixat pel món d'anàlisi - en el fòrum d'aquest no és el treball.
No puc reproduir aquest problema en el meu fòrum de prova (es pot veure en aquest fòrum principal) així que si us plau PM a mi detalls admincp i FTP i ho vaig a arreglar (i el seu primer número de l'entrada anterior també (si es pot 't es reprodueixen en el nostre fòrum principal)).
Gràcies

kamilkurczak
19-08-10, 09:10
Jo era al fourum:

Pot explicar millor? Pot enganxar url a la pàgina amb aquest tema, pot descriure com reproduir aquest problema?
He d'estar connectat o no?

Si aquest problema és el lloc onmain - si us plau descriure una part d'aquest lloc amb el tema. gràcies

kamilkurczak
19-08-10, 09:18
ok, ho he trobat.
És això només en el lloc principal de "últim missatge" part?

kamilkurczak
19-08-10, 10:34
Jo era al fòrum, vaig fer una prova de fils en polonès, torno a carregar el seu lloc a la pàgina principal i no puc veure langtitle = pl.
Llavors, com puc fer al respecte?
EDIT: He canviat la meva perfil d'idioma Anglès per polir - ara ho tinc!

Taurus
19-08-10, 12:12
Qualsevol solució al respecte?

kamilkurczak
19-08-10, 18:10
Estic treballant en això. si us plau tingueu paciència, perquè no està en línia Michal i jo tenim un munt de treball. Gràcies per la paciència.

Taurus
20-08-10, 06:39
Estic tractant de ser pacient aquí, però el meu fòrum està buscant terrible, i estic començant a perdre membres a causa d'aquestes pàgines en blanc que esmento en un altre fil aquí també.

Taurus
20-08-10, 19:08
Jo vaig respondre al seu PM, i res.

Ara estic realment frustrat perquè els títols d'idioma segueixen mostrant a la pàgina d'inici i cap dels altres errors que s'ha corregit. Pots si us plau acabar això ara, i no només entren i surten del meu fòrum.

Estic rebent un gran nombre de PM dels membres del meu ara furiós per aquestes pàgines blanques de seguir rebent en respondre també.

kamilkurczak
20-08-10, 19:31
Ho sento per això.

Com es veu, de vegades va funcionar molt bé, però quan la resposta a algú - [langtitle] de nou. v encara memòria cau aquest lloc i és difícil per a mi treballar.
Anem a treballar tots els caps de setmana sobre aquesta qüestió i que serà corregit.


Ho sentim un cop més.

vBET
22-08-10, 21:58
Estic treballant en aquest tema ara mateix. Sembla que algun error vBulletin. En el seu analitzador fòrum analitza correctament només langtitle primer i després per un altre parsings simplement retorna el mateix text que ha de ser analitzat - sense cridar a la funció apropiada que ha d'analitzar el text. Igual que no reconeix BBCode langtitle més - i s'usa l'objecte parser mateix per analitzar els textos següents. Us envio els registres de detalls en el PM. Podria ser també algun tipus de conflicte. Encara estic buscant i no se li informarà si trobo alguna cosa més.

vBET
22-08-10, 22:27
Tinc la solució per a tu. Tingueu en compte que això no serà publicat a la següent versió, perquè sembla que el problema no és VBET però, però el tema d'algun error vBulletin, o la integració. Aquest problema no fa Possible utilitzar analitzador mateix diverses vegades. Així que la solució és la creació de nou analitzador per a cada anàlisi langtitle. Això disminuirà el rendiment del seu (petit impacte) pel fet que més objectes s'utilitzaran. Les instruccions són a baix.

Tingueu en compte que si no va a manejar això en el nivell vBulletin haurà de fer aquests passos després de cada actualització VBET. No anem a publicar el codi amb una disminució del rendiment en la següent versió, quan no està relacionat amb errors VBET. Vostè pot tractar de trobar els conflictes mitjançant la desactivació dels plugins altres - no faré això en el seu fòrum, perquè hi ha altres plugins massa i jo simplement no vull fer mal al teu fòrum. Així que cal buscar el conflicte mateix. Si no troba llavors vostè pot demanar v equip per obtenir ajuda amb aquest error - en aquest cas ens pot ajudar a descriure el problema, però has d'escriure, perquè v equip pot necessitar per veure els detalls en el seu fòrum.

Per resoldre aquest problema (ara que ja va fer en el seu fòrum):
1. Edita / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php
2. Cerca vbet_parseTitleMultiple funció
3. Cerca i fer comentaris en aquesta funció:

$parser =& new vB_BbCodeParser($vbulletin, $tag_list, false);
4. Cerca i fer comentaris en aquesta funció:

unset($parser);
5. Cercar en aquesta funció:

$parsed = $parser->do_parse($toParse, 1, 0, 1, 0, 0, 0);
6. Substituir per:


$parser =& new vB_BbCodeParser($vbulletin, $tag_list, false);
$parsed = $parser->do_parse($toParse, 1, 0, 1, 0, 0, 0);
unset($parser);


Això canviarà de treball en l'objecte mateix analitzador i crearà un de nou per a cada anàlisi. Com he escrit això disminuirà amb petit impacte al seu rendiment. A més, no hauria de ser necessari - analitzador mateix s'ha de permetre tornar a utilitzar. Així com funciona en els nostres fòrums i en els fòrums d'altres clients també. Tenint en compte això i els registres dels resultats - que pensem que es tracta d'errors vBulletin o conflicte amb algun altre mod.

Si vostè necessita algun consell amb aquest tema - si us plau pregunteu. Estic segur que la solució requereix canvis per a cada actualització no és molt gran, però l'error no està del nostre costat. No, segons el nostre coneixement actual sobre aquest tema.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1