PDA

Veure la Versió Completa: Resolt error en 4.2.3?



bhanuprasad1981
14-08-10, 18:47
Vaig fer actualitzar el meu VBET a l'última versió 4.2.3 en vb 4.0.6 amb Matías 3.5.1pl1, problema està relacionat amb el seu anunci de peu de pàgina on mostrar el meu capçalera s'insta l'anunci també algunes paraules estranyes com les següents: -


//0){location.replace('http://www.pdaapps.org/showthread.php?p='+cpostno);};} } if(typeof window.orig_onload == "function") window.orig_onload(); } //]]>

Aquest error es produeix només en les pàgines traduïdes, de manera que desactiva temporalment ad peu de pàgina, si us plau m'ajudi: (

vBET
14-08-10, 22:55
Pot si us plau donar més sortida ..

Seria més fàcil si només em PM accés als detalls de la seva Admin CP i FTP + descriu com reproduir el problema (com activar l'anunci de peu de pàgina), però potser seré capaç d'ajudar a que no tenen accés quan es tenen més dades.

També - el que és responsable d'afegir el codi d'anuncis de peu de pàgina? Perquè si és un altre plugin, llavors aquí tenim algun problema d'integració no és un error.

bhanuprasad1981
15-08-10, 19:50
bé que em donen més aclariments

jo faig servir vb 4.0.6 última versió, en VB4 hi ha un gerent de publicitat incorporada que és una demanda per posar anuncis al meu lloc, problema que està sorgint en l'anunci de peu de pàgina que es substitueix per la zona de capçalera i només passa a les pàgines traduïdes, si voleu i li pot donar detalls admin

només per informació, afegeixo imatges de la meva àrea de peu de pàgina: -

Pàgina no traduït: -

Desi Pix | Compartir Imatge i allotjament en accions de la seva Desi calenta Pix-no translated.GIF (http://www.desipix.info/show.php/2043_nontranslated.GIF.html)

pàgina traduïda: -

Desi Pix | Compartir Imatge i allotjament en accions de la seva Desi calenta Pix-traduït page.GIF (http://www.desipix.info/show.php/2044_translatedpage.GIF.html)


si us plau no aquest error no es va presentar a la secció 4.2.2 amb els mods mateix


pàgina traduïda

vBET
16-08-10, 22:53
OK - gràcies pels detalls. Anem a revisar el que ha canviat en el cas de peu de pàgina en el codi, i també tractar de reproduir el problema. Gràcies per imatges - podria enviar la sortida HTML pur - si més no aquesta part que no és com hauria de ser. També - crec que per Kamil podria ser molt útil si només es pot accedir al servidor on el tema ja existeix - però ell es comunicarà amb vostè sobre aquest mateix:)

kamilkurczak
17-08-10, 18:22
hola,

Ara, vaig a tractar de reproduir i solucionar aquest problema .. gràcies per la descripció.

bhanuprasad1981
18-08-10, 19:59
les actualitzacions?

kamilkurczak
20-08-10, 19:46
He afegit una imatge en lloc de peu per anunci, però això és només fotografies, sense cap tipus de codi específic com adsence etc
Tinc una pregunta un: ¿Ha afegit en aquest peu de pàgina de qualsevol codi o imatge només amb l'enllaç?
Es pot enganxar un exemple d'aquest codi anunci? Vaig a provar.

si no, pot PM a mi ni a VBET un accés al seu FTP i admincp, perquè no puc reproduir aquest problema en el nostre fòrum de prova. Això l'ajudarà a.

kamilkurczak
23-08-10, 14:14
alguna notícia? si us plau, llegeix el meu post anterior. Gràcies.

bhanuprasad1981
23-08-10, 18:39
pm enviat a VBET unes 12 hores, gràcies:)

kamilkurczak
23-08-10, 20:56
Sí, ho sé. Serà fix.

kamilkurczak
24-08-10, 14:53
Quan tradueixo la pàgina que es pot veure aquest anunci. pot permetre això?

bhanuprasad1981
24-08-10, 15:09
en el moment en què s'insereix manualment anunci a la plantilla, seguiu el procés d'inserció automàtica que he esmentat en pm

kamilkurczak
24-08-10, 17:29
ok, ara puc reproduir en el seu fòrum. Serà fix.

kamilkurczak
25-08-10, 14:51
hola,
És realment necessari aquest accés

kamilkurczak
26-08-10, 13:36
hola,

Si us plau tingueu en compte: Si està desactivada aquest complement Matías funciona a la perfecció i la traducció funciona perfecte. Així VBET treballa normal, però Matías va trencar aquest anunci.
El vaig trobar: si desactiva plug-in de Matías global_complete aquest anunci serà bo, pel que aquest llibre és un conflicte.

Quan jo faig servir una print_log per fer un registre que es pot veure que quan Matías es permetrà al meu funció de traducció d'obtenir una sortida $ amb aquest anunci trencat. sense aquest plugin (global_complete) són les bones obres.
Així que tenim un problema d'integració.

Em vaig adonar també de que utilitzeu vBSEO 351 PL1 però jo faig servir la versió 351 vBSEO sense PL1, per la qual cosa ha d'actualitzar a la versió vBSEO aquest PL1.

després que ho vaig a confirmar.

kamilkurczak
26-08-10, 15:50
ehh, encara no ho puc reproduir en el meu fòrum de prova, de manera que encara necessiten tenir accés al teu fòrum. Gràcies.

He desactivat tots els anuncis de AdminCP-> advertir-> Gestor d'encara puc veure aquest anunci en el fòrum? com puc desactivar? Té aquest anunci a les plantilles?

kamilkurczak
27-08-10, 15:01
resolt.
Aquest és un problema de Matías, no VBET. Aquest és un tema en el ganxo global_complete de Matías.
solució (ja realitzat en el fòrum)
1. anar a Tauler de Admin-> Complements i Productes-> Gestor de connectors
2. trobar el ganxo global_complete en mcloud
3. establir l'ordre d'execució en 1001
4. estalviar

Ho he comprovat i enllaços Matías bon funcionament i la traducció d'aquests enllaços està treballant bé també.
Recordeu:
després de l'actualització Matías sempre cal establir aquesta ordre d'execució en 1001

Si us plau, confirmi la mateixa.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1