PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Advertències en memòria cau Convidat



meto
12-08-10, 22:29
Tinc les advertències a la memòria cau del convidat "

Advertència: filemtime () [function.filemtime]: stat no per [ruta] / vbet_guestcache/pl/_showthread_php_t_295527.html en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php en la línia 53
Per resoldre el que he canviat la línia 53:

if ((time () - filemtime ($ vbet_readGuestCacheFileName) <= $ timeAllowed) & & vbet_verify_ip_ban ()) {
a:

@ $ = FileTime filemtime ($ vbet_readGuestCacheFileName);
if ((time () - $ fileTime <= $ timeAllowed) & & vbet_verify_ip_ban ()) {
Espero que ajudi.

PS.
Ratlleu el que és memòria cau Convidat. Ara no hi ha necessitat de comprar v Optimitzar Pro: P crec que vaig a aconseguir un altre VBET per el meu segon fòrum. Salutacions.

kamilkurczak
13-08-10, 10:54
hmm. Aquesta opció ha estat provat i tot estava bé. Vaig a comprovar-ho de nou i vaig a tractar del seu codi.

M'agradaria reproduir aquest problema tan - Pot descriure aquí el que ha de fer per tenir aquest problema en el meu fòrum de prova? Pot explicar-ho?

Gràcies

meto
13-08-10, 11:46
Intenta PHP 5.3.3 amb "error_reporting = E_ERROR | E_WARNING", que seria la meva suposició. També ús Litespeed, però crec que és irrellevant.

kamilkurczak
23-08-10, 14:51
Vaig revisar el codi i en comparació amb el codi de VBET. El seu codi està treballant: cache són escrits i llegits. VBET codi està treballant bé, és clar.
Jo encara no pot reproduir aquest problema en el nostre fòrum de prova. Si es pot - es pot descriure millor.
Pot ser aquest és específic per a la seva fòrum.

meto
25-08-10, 12:32
Advertència: filemtime () [function.filemtime]: stat no per [ruta] / vbet_guestcache/pl/_showthread_php_t_295527.html en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php en la línia 53
És una advertència del que ha d'estar relacionat amb error_repporting ajustaments i no ha de ser la versió de PHP específica (o diguem 5.x).

Si voleu més informació posar-se en contacte amb mi a través de GG: 1.701.610.

kamilkurczak
25-08-10, 12:34
Gràcies per això. :)

StarBuG
15-09-10, 10:57
Tenen el mateix problema

vBET
15-09-10, 15:43
Si us plau, només ha d'utilitzar la solució proposada en el primer post:) Aquest error es corregirà en properes versions.

vBET
17-10-10, 10:07
): S'ha corregit i serà inclòs oficialment a la propera versió

meto
17-10-10, 13:41
Quan serà? :>

vBET
17-10-10, 20:27
En aquest moment no tenim data de llançament oficial. Estem en procés de contractació, així que després que serem capaços de explicar la nostra productivitat, característiques dels plans per al llançament següent i així successivament:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET Translator 4.10.1