PDA

Veure la Versió Completa: Matías i VB Traductor Empresa



pitu120
09-08-10, 23:02
Hola!

Tinc un problema amb l'establiment dels vincles amistosos de l'empresa 2.4.3 v Traductor

Tinc així que em vaig posar Matías:
Tipus d'enllaç VBSEO_URI
SEO traducció tipus d'enllaços URL rans d'acord amb el consens enllaç (és a dir, "/ a / direcció)

He afegit. Htaccess

#rules for SEO translation links without vbSEO

RewriteEngine On

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [L,QSA]

#************************************************************-
#Rules for SEO translation links with vbSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
#RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
#RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

#RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
#RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

Una de l'entrada i seleccioneu per exemple, l'anglès endavant domena.pl / cartró / s / Per desgràcia, es torna una pàgina amb la informació que un fòrum amb l'ID especificat no es troba, el vi està al costat d'alguns de redireccionament.

Jo afegiria que, per descomptat, sense modificacions de les llaços d'amistat funciona molt bé.

Potser algú tenia un problema similar o sap el que estic fent malament.

La seva,
Rafal

kamilkurczak
10-08-10, 11:29
Es va traslladar a vBET2.4.x versió gratuïta.

Com veig que tens un Matías, però amb tan sols mirar al seu arxiu. Htaccess. Ara vostè té regles per VBET sense Matías, però vostè ha de tenir regles per VBET amb Matías.

Per tant, les regles justes per al tregui i Matías normes comentari per VBET sense Matías.

pitu120
10-08-10, 12:29
He afegit. Htaccess només les regles de la Matías.

# Regles per als enllaços de traducció SEO amb Matías (s'han d'incloure totes les regles abans de vbseo.php)
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

Després d'entrar en domena.pl / cartró / fr /, per exemple, el Fòrum de missatge especificat no és vàlid. Si has seguit un enllaç vàlid, si us plau notifiqui a l'administrador.

Matías ho tracta com un departament i no el troba.

@ Edit.
Regles s'insereix en l'arxiu, no en el panell de Matías.

kamilkurczak
10-08-10, 13:34
potser enganxeu aquí el seu tot. htaccess?

pitu120
10-08-10, 22:38
Ja està bé. Vaig posar mala regla.

kamilkurczak
11-08-10, 11:20
Com crec. Gràcies Ok per a la confirmació

yak983
20-09-10, 15:00
Tinc el problema d'alguns .. a la feina d'enllaç, però no la pàgina d'inici


forum.com / idlanguage /

aquest és el meu htaccess.



RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (XML | ..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php mapa = $ 1 [L]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
# RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | fusió | imatges) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

vBET
20-09-10, 17:49
Quina és la URL del seu fòrum? Què conté el directori en el mateix fòrum? Si és així - per favor tingui en compte que ha de modificar les regles i afegir el directori fòrum no (vegeu la descripció de les regles htaccess.).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1