PDA

Veure la Versió Completa: res de què preocupar-ABT aquest correu electrònic?



bhanuprasad1981
05-08-10, 20:57
Googlebot troba un nombre extremadament alt de les adreces URL al seu lloc: Pdaapps (http://www.pdaapps.org/)



Googlebot encountered problems while crawling your site http://www.pdaapps.org/.

Googlebot encountered extremely large numbers of links on your site. This may indicate a problem with your site's URL structure. Googlebot may unnecessarily be crawling a large number of distinct URLs that point to identical or similar content, or crawling parts of your site that are not intended to be crawled by Googlebot. As a result Googlebot may consume much more bandwidth than necessary, or may be unable to completely index all of the content on your site.

More information about this issue

Here's a list of sample URLs with potential problems. However, this list may not include all problematic URLs on your site.

vBET
06-08-10, 08:57
No ens ha donat missatge complet. Si us plau, donar exemples d'enllaços que Google està apuntant. També - si encara no ho va fer, si us plau, bloquejar pàgines irrellevants per robots.txt - trobareu els detalls aquí:


Tingueu en compte que després de bloquejar aquests llocs comencen a desaparèixer de l'índex si ja estan indexats.

bhanuprasad1981
06-08-10, 09:19
robots.txt ja està en ús, no estic segur de pistes per ABT 4.2.3 com jo no l'utilitzen, només tinc 4.2.2, una altra cosa és que jo faig servir només 12 llengües, no tots, captura de pantalla de missatges de Google: -

http://is.gd/e5E11

vBET
06-08-10, 09:35
Aquells que busquen bé com URL.

Pelase guaret algunes d'aquestes adreces URL i li veus cap problema a les pàgines de resultats.

bhanuprasad1981
06-08-10, 09:39
he comprovat totes les adreces a l'atzar són el correu ok, similar vaig arribar a un altre lloc amb la versió gratuïta.

vBET
06-08-10, 15:30
Veig que vostè no té vBSEO integrat correctament - enllaços no es tradueixen en el fòrum! Si us plau, aneu a readme.html en el paquet de VBET i les instruccions de guaret d'integració per Matías. Aquesta pot ser la raó - perquè ara té molta URL que és similar - traducció després d'aquells es veurà de manera diferent. Tingueu en compte que la versió gratuïta no suport a la traducció URL.

Tingueu en compte que no estic segur és que aquesta és la causa. Això és només una conjectura, ja que Google va donar absolutament cap informació de què es tracta. Així que potser Google comença a reconèixer paraules similars a les adreces URL, potser no. De tota manera, és millor per al SEO que té vincles traduït pel que aconsellem per integrar VBET amb Matías i utilitzar adequadament una gran funcionalitat de traducció d'enllaços:)

bhanuprasad1981
06-08-10, 18:40
Si us plau, torni a revisar el lloc ara, vaig refer tot de nou, jo era a la pressa que el meu lloc hackejat per falla de seguretat més recents Matías, potser durant l'actualització m'he perdut alguna cosa: (

vBET
07-08-10, 10:43
OK - Ara els enllaços són traduïts:) Esperem que l'ajudaran amb aquest missatge de Google - definitivament l'ajudarà amb la seva SEO. Si vostè tenia abans de la traducció i enllaços solts que per mcloud actualització sense la integració amb VBET, llavors realment podria ser la causa d'aquest missatge - perquè tots els enllaços que es va traduir aviat es va convertir en alguna cosa més - pel que Google va veure aquesta quantitat tan gran de la totalment nova enllaços que apareix immediatament. Però tingues en compte que això és només especulació. Nosaltres no tenim prou informació de Google, del que es tracta, sens dubte.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1